نام نویسی برای پیاده روی اربعین فردا آغاز می شود

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از روز سه شنبه (سوم مرداد) آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان و دست اندرکاران، سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آماده شده است و از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفته جاری (۳ مرداد) در دسترس متقاضیان نام نویسی راهپیمایی اربعین، قرار خواهد گرفت. وی اضافه کرد: متقاضیان برای راهپیمایی اربعین حسینی باید با مراجعه به سامانه سماح برای ثبت نام خود اقدام کنند.
زائران درخواست گذرنامه را
به روزهای آخر موکول نکنند
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت صدور گذرنامه با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان به زائران اربعین حسینی(ع) اظهارداشت: ثبت درخواست و صدور گذرنامه زیارتی برای متقاضیانی که گذرنامه عادی معتبر دارند مقدور نخواهد بود و برای این افراد از طریق سامانه‌های مربوطه و نرم‌افزار «پلیس من» پیام داده می‌شود. به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدر توصیه کرد: به‌منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن «پلیس من» سریعاً ثبت کنند و به روزهای آخر موکول نکنند. وی خاطرنشان کرد: کسانی که واجد شرایط درخواست گذرنامه زیارتی هستند لیکن اصرار بر درخواست گذرنامه عادی دارند، طبق روال و مسیر عادی مربوطه درخواست گذرنامه کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی