حوادث جهان

حمله سارقان به خانه دروازه‌بان معروف
سارقان با دستبرد به خانه دروازه‌بان تیم فوتبال پاری سن ژرمن 500 هزار یورو سرقت کردند.
بنابه اعلام رسانه‌ها، سارقین به محل زندگی جانلوئیجی دوناروما و شریک زندگی‌اش در پاریس حمله کردند و آنجا را مورد سرقت قرار دادند. به گزارش کاماپرس، سارقان مقابل چشم دروازه‌بان پاری سن ژرمن اموالش را سرقت و فرار کردند.این فوتبالیست ۲۴ ساله و نامزدش حوالی ساعت ۲ نیمه شب از خانه گریختند و به یک هتل در نزدیکی محل زندگی‌شان پناه بردند. کارکنان هتل نیز پلیس را مطلع کردند. این دو نفر به خاطر شوکی که تحمل کرده بودند، برای دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.
سارقانِ مهاجم علاوه بر این زوج، سرایدار خانه را هم بسته بودند. در حال حاضر پلیس در حال بررسی این حادثه و به دنبال دستگیری سارقان است که همچنان متواری هستند.


بارش تگرگ به اندازه توپ تنیس

در پی بارش تگرگ به اندازه یک توپ تنیس در منطقه‌ای در شمال ایتالیا، دست کم ۱۱۰ نفر مجروح شدند.
 به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس منطقه «لوکا زایا»، گفت: در یک طوفان غافلگیرکننده، تگرگ‌هایی به قطر ۱۰ سانتیمتر خیابان‌های ونتو را دربرگرفت و در پی بارش تگرگ به اندازه یک توپ تنیس دست کم ۱۱۰ نفر مجروح شدند. زایا با بیان اینکه موج بد جوی پس از درگیر شدن در مناطق کوهستانی، اکنون به دشت‌ها نیز برخورد کرده و باعث مصدومیت عده‌ای شده است، گفت: بیشترین آسیب‌ها ناشی از شکستگی شیشه و سر خوردن افراد روی تگرگ بوده است.ایتالیا، اسپانیا و یونان روزها با گرمای بی‌امان روبه‌رو هستند. رم پایتخت ایتالیا روز سه‌شنبه به رکورد جدید دمای ۴۱ درجه سانتیگراد رسید.
 

47 کشته در سیل کره جنوبی
تعداد افرادی که در جریان سیل اخیر در کره جنوبی جان خود را از دست داده‌اند، به ۴۷ نفر رسید.
 به گزارش شبکه خبری بی‌بی سی، مقامات کره جنوبی گفته‌اند در پی بارش شدید باران در روزهای اخیر که باعث رانش زمین و جاری شدن سیل در چندین منطقه شد، سه نفر هنوز ناپدید هستند. در همین حال، سازمان هواشناسی کره جنوبی هشدار داده است که انتظار می‌رود بارش مجدد باران‌های موسمی بزودی آغاز شود.
 

طوفان شن برق مکزیک را قطع کرد
برق بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان ایالت «سونورا» در مکزیک به دلیل طوفان شن قطع شد.
 به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون فدرال برق مکزیک، برق را برای ۵۳ درصد از مشترکانی که تحت تأثیر طوفان شن، باران و باد در ایالت سونورا قرار گرفته بودند، وصل کرده‌اند.این کمیسیون در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که این رویداد آب و هوایی منجر به قطع خدمات برق شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی