چهره‌خبر

ایسنا/ وضعیت آب دریاچه سد چمشیر مناسب است.
علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون نمونه‌برداری‌های روزانه نشان می‌دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه سد چمشیر بسیار ناچیز و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.


ایرنا/ ارائه خدمات شهری زائرین اربعین
در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: به‌دنبال مذاکرات و توافق با طرف عراقی، تأمین اسکان، حمل‌ونقل زائران و ارائه خدمات شهری در کربلا در ایام اربعین در دستور‌کار شهرداری تهران قرار گرفته است، البته مسئول اصلی بحث اربعین وزارت کشور است و ما مسئول بخشی از این کمیته هستیم.


ایرنا/ سرانه فضای آموزشی در کشور ۵,۲ مترمربع است.
حــــــــــــــــــــــمیدرضــــــــــــــــا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارداشت: رشد سرانه فضای آموزشی از سال ۵۶ تاکنون با وجود افزایش ۲۸۸ درصدی جمعیت دانش‌آموزی از ۱,۵ مترمربع به ۵,۲ مترمربع رسیده است.


ایرنا/ ساخت ۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه توسط بنیاد ۱۵ خرداد به پایان رسید.
حمید‌رضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام اظهارداشت: بنیاد ۱۵ خرداد در قالب «طرح ملی خورشید» به ساخت ۱۶ خوابگاه دانشجویی دخترانه در سراسر کشور اقدام کرده که تاکنون عملیات ساخت ۱۱ خوابگاه به پایان رسیده و 5 خوابگاه باقی‌مانده با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد، در ماه‌های آینده آماده و تحویل به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد شد.


ایسنا/ زابل، آلوده‌ترین شهر کشور در ۱۴۰۱ اعلام شد.
عباس شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سال گذشته زابل به دنبال بروز طوفان‌های گرد و غباری، آلوده‌ترین هوا را در میان شهرهای کشور داشته است.


میراث‌آریا/ ایستگاه دائمی آتش‌نشانی کنار بازار تاریخی کرمان راه‌اندازی می‌شود.
فریدون فعالی، مدیرکل مــــــــیراث‌فـــــــــرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده بازار تاریخی کرمان بسیار ضروری است، اظهارداشت: مقرر شده اعضای شورای شهر کرمان پس از بررسی‌های لازم، ایستگاه آتش‌نشانی را مکان‌یابی کرده و سپس با همکاری مشترک اصناف، بازاریان، آتش‌نشانی و میراث‌فرهنگی، این طرح اجرایی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی