کشتی‌گیران ایرانی در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی

گروه ورزشی/ براساس تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، رحمان عموزاد تنها ایرانی صدرنشین در رنکینگ کشتی آزاد و محمدهادی ساروی و امین میرزازاده با کسب جایگاه سوم فرنگی بهترین جایگاه را در بین نمایندگان کشورمان دارند.
اتحادیه جهانی کشتی، تازه‌ترین رنکینگ برترین فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد که فقط۲ کشتی‌گیر ایران در جمع سه نفر برتر اوزان خود قرار دارند.
 محمدهادی ساروی و امین میرزازاده توانستند در جمع نفرات برتر اوزان ۹۷ و ۱۳۰کیلوگرم قرار گیرند. این درحالی است که در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، بعد از برگزاری تورنمنت بوداپست به‌عنوان آخرین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال 2023، رحمان عموزاد تنها ایرانی صدرنشین در رنکینگ کشتی آزاد است. محمد نخودی نیز با توجه به غیبت جردن باروز در بلگراد، نفر یک رنک در جدول مسابقات بلگراد محسوب می‌شود اما در رده‌بندی کلی در رده دوم است. با برگزاری مسابقات بوداپست تغییراتی نیز در رنک وزن 86 کیلوگرم ایجاد شده و حسن یزدانی یک پله و دیوید تیلور دو پله در جدول سقوط داشتند که به‌نظر این امکان هم‌گروه شدن آنها را در جدول مسابقات جهانی کاهش می‌دهد.
جستجو
آرشیو تاریخی