درگیری خونین خانوادگی مقابل خانه مادربزرگ

مرضیه همایونی دو برادر که به خاطر اختلافات قدیمی، پسر دایی شان را در جریان تیراندازی به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش «ایران»، شامگاه یکشنبه ۲۱ فروردین درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد. طبق اعلام مأموران کلانتری، پسر ۲۵ ساله‌ از ناحیه هر دو پا با شلیک گلوله زخمی و پدرش نیز ازناحیه دست با قمه زخمی شده بود که به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد پسر جوان تسلیم مرگ شد.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول با پسرعمه هایش اختلاف داشته و شب حادثه پسرعمه مقتول به مقابل خانه مادربزرگ او رفته و در این درگیری پسر جوان جان خود را از دست داده است.
با صدور دستور بازداشت دو برادر فراری، تحقیقات آغاز شد تا اینکه با گذشت چهار ماه از جنایت، خبر رسید دو برادر به خانه شان برگشته‌اند. بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی، بامداد دیروز متهمان بازداشت شدند.یکی از آنها ضمن اعتراف به قتل پسر دایی‌اش گفت: مدت‌ها بود که او برای ما مزاحمت ایجاد می‌کرد و مدام لایو اینستاگرام می‌گذاشت و به ما فحاشی می‌کرد. شب حادثه ما خانه برادرم دعوت بودیم. پسر دایی‌ام زنگ زد و شروع به فحاشی کرد و با ما قرار دعوا گذاشت. من و برادرم و پسر عمویم راهی محل دعوا که مقابل خانه مادربزرگم بود، شدیم.او ادامه داد: من چون راننده کامیون هستم و معمولاً از راننده‌ها زیاد خفتگیری می‌شود سال‌ها قبل اسلحه‌ای خریده بودم. شب حادثه اسلحه با من بود و زمانی که به خانه مادربزرگم رسیدیم پسر دایی‌ام و چند نفر دیگر هم آنجا بودند. وقتی درگیر شدیم آنها شلیک کردند که پسر عمویم مجروح شد و من برای دفاع از خودم تیراندازی کردم اما ناخواسته به پسر دایی‌ام اصابت کرد. از ترس فرار کردیم و با برادرم از این شهر به آن شهر می‌رفتیم، اما از فرار خسته شدیم و تصمیم گرفتیم پنهانی به خانه برگردیم که گرفتار شدیم.با اعتراف متهم و برادرش به قتل، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، آنها در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شده و تحقیقات ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی