استخدام مندس برای فروش طارمی

 

گروه ورزشی/ درخشش مهدی طارمی در پورتو باعث شده است تا این مهاجم ایرانی مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد. میلان رسماً با این بازیکن وارد مذاکره شده است. متئو مورتو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که مهدی طارمی با پیشنهاد میلان موافقت کرده و راهی این تیم خواهد شد.
میلان برای انتخاب جایگزین زلاتان ایبراهیموویچ روی طارمی دست گذاشته است. البته تنها این تیم نیست که خواستار جذب مهاجم ایرانی پورتو است. تیم‌های بایرن‌مونیخ، منچستریونایتد و اینتر هم مشتری این بازیکن هستند و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.
به گزارش جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی فعال در حوزه نقل و انتقالات، ژرژ مندس‌ ملقب به پادشاه شیک‌پوش نقل و انتقالات که درحال حاضر معروف‌ترین و بهترین مدیر برنامه دنیاست، مدیر برنامه مهدی طارمی خواهد شد. این درحالی است که ژرژ مندس تابه‌حال مدیر برنامه هیچکدام از بازیکنان ایرانی نبوده است. ژرژ مندس مدیر برنامه بازیکنان بزرگی در فوتبال دنیا بوده است که معروف‌ترین آنها رونالدو فوق ستاره پرتغالی است، مندس پس از شروع همکاری با رونالدوی ۱۷ ساله توانست او را به برندی جهانی مبدل سازد.
پورتو در ازای دریافت ۲۵ میلیون یورو حاضر است طارمی را به میلان بفروشد اما میلانی‌ها باتوجه به شرایط سنی طارمی و اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده، حاضر به پذیرش این مبلغ نیستند. گفته می‌شود که ژرژ مندس قرار است به عنوان ایجنت طارمی در جهت تسهیل شرایط حضور او در میلان با سران پورتو وارد مذاکره شود.
 ژرژ مندس رابطه نزدیکی با سران پورتو دارد و احتمال دارد که تلاش‌های او مثمرثمر واقع شود و درنهایت ستاره کشورمان را به عنوان سومین بمب نقل و انتقالاتی آسیا در لباس روسونری ببینیم.

جستجو
آرشیو تاریخی