انتقام مرگبار از برادرزاده

 

کامران علمدهی/ مرد میانسال که متهم است برادرزاده خود را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
به گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از خرداد سال 99 با گزارش یک درگیری خونین در شهرری آغاز شد. پس از اعلام این گزارش مأموران به محل درگیری که زیرزمین خانه 3 طبقه در شهرری بود اعزام شدند و دریافتند مرد جوانی به نام بهنام از سوی عمویش و 4 نفر از دوستان او به قتل رسیده است.
پس از دستگیری عموی بهنام و همدستانش مرد میانسال گفت:  چند ماه قبل بهنام در خودرو من موادمخدر جاسازی کرده بود تا مرا به جرم حمل مواد مخدر دستگیر کنند اما به هدفش نرسید و من هم وقتی این ماجرا را فهمیدم تصمیم به انتقام گرفتم.  روز حادثه به بهانه‌ای او را به خانه دوستم کشاندم و با هم درگیر شدیم  و در نهایت هرکدام از ما 5 نفر با چاقو او را زدیم. البته نمی‌خواستیم که او را بکشیم اما بهنام نتوانست مقاومت کند و جان باخت.
با اعتراف صریح متهمان، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در دادگاه
در ابتدای این جلسه اولیای دم برای متهم اصلی درخواست قصاص و برای سایر متهمان درخواست اشد مجازات کردند.
عموی مقتول وقتی به جایگاه رفت با رد اتهام قتل عمد گفت: من برادرزاده ام را نکشتم. روز حادثه من فقط با او درگیر شدم و نمی دانم که چه کسی به او ضربات چاقو را زد.
قاضی سؤال کرد: اگر قصدت کشتن نبود چرا با چاقو انتظارش را می کشیدی؟
نادر گفت: آن روز چاقو همراهم بود اما از آن استفاده نکردم. من فقط هنگام درگیری یقه لباس بهنام را گرفتم و چند سیلی به او زدم و نمی دانم چه کسی او را با چاقو زد.
در ادامه سایر متهمان نیز یک به یک به جایگاه رفتند و منکر ایراد ضربه با چاقو به مقتول و قتل وی شدند.
با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی