هشدار هواشناسی: مسافران گیلان و اردبیل مراقب سیل امروز و فردا باشند

کاهش 4 درجه‌ای دما در تهران تا روز پنجشنبه

زهره افشار/ امروز بارش‌های سیلابی، استان گیلان بویژه غرب این استان و راه‌های مواصلاتی گیلان به استان اردیبل را فرا می‌گیرد. بر این اساس سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی به مسئولان شهری و مسافران تابستانی این استان‌ها هشدار داد.
«صادق ضیاییان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با «ایران» از مسافرانی که به این استان‌ها سفر کرده‌اند خواست تا از اتراق کردن در اطراف و مسیل رودخانه‌ها خودداری کرده و جانب احتیاط را نگه‌دارند چراکه امروز و فردا خطر بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن آنها در این مناطق وجود دارد. امروز همچنین احتمال بارش‌های رگباری در استان‌های مازندران، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی وجود دارد. وی با اشاره به اینکه در هفته جاری از شدت گرما در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور کاسته می‌شود، افزود: برای تهران هم انتظار می‌رود دما تا روز پنجشنبه حداقل 4 درجه کاهش یابد و به 35 درجه سانتیگراد برسد.
مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند
سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش‌بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس تأکید کرد: مسافران به‌دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
جستجو
آرشیو تاریخی