حوادث جهان

فوتبالیست مصری
عقدنامه همسرش را ربود
دادگاهی در مصر یکی از فوتبالیست‌های سرشناس این کشور را به دلیل سرقت عقدنامه زن شرعی‌اش به یک سال زندان محکوم کرد.
 رسانه‌های مصری اعلام کردند اسلام جابر 26 ساله، بازیکن سابق تیم فوتبال الزمالک مصر، به دلیل سرقت و مخفی کردن اوراق ازدواج غیررسمی با همسر شرعی‌اش، به یک سال زندان با اعمال شاقه محکوم شده است.همسر 34 ساله او گفته  پنجم مارس گذشته با او (به شکل غیررسمی) ازدواج کرده اما این بازیکن بعد از اینکه مطلع شد که زن از وی باردار شده از طریق وکیلش برگه عقدنامه‌شان را ربوده و سپس منکر وجود ازدواجی شد که با این زن داشته است.


دستگیری مادر عصبانی در مالزی
همزمان با انتشار تصاویر کتک زدن نوزاد 10 ماهه به دست مادرش، پلیس مالزی توانست این مادر خشمگین  را دستگیر کند.
این مادر در زمان وقوع این حادثه 18سال سن داشته و دختر 10 ماهه اش را در مقابل یکی از دوستانش کتک می زده که دوستش از این ماجرا فیلمبرداری کرده و در اختیار پلیس قرار داده است.
پس از دستگیری این مادر، کودک وی به بستگانش سپرده شده و خودش توسط پلیس بازداشت و پس از برگزاری دادگاه به 18 ماه زندان محکوم شده است.


رانش زمین و سیل در ژاپن

مقامات هواشناسی ژاپن به ساکنان امتداد دریای ژاپن ازغرب تا مرکز این کشور هشدار داده‌اند که مراقب رانش زمین و جاری شدن سیلاب ناشی از بارندگی‌های شدید فصلی باشند.
به گزارش  شبکه تلویزیونی «ان اچ کی»، نوارهایی از ابرهای به شدت باران‌زا، برفراز استان های «ایشیکاوا» و«تویاما» شکل گرفته که موجب بارش رگبارهای سنگین شده است. مقامات هواشناسی  پیش بینی می‌کنند که روزهای شنبه و یکشنبه در منطقه «توهوکو» باران‌های سنگین و سیل‌آسا خواهد بارید.


دستگیری خطرناک ترین باند
بین المللی قاچاق مواد مخدر
اداره کل امور مواد مخدرعراق از دستگیری خطرناک ترین باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان المثنی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) این اداره روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: با نظارت و پیگیری دقیق عبدالامیر الشمری، وزیر کشور و در چهارچوب کمپین ملی مبارزه با مواد مخدر، با تصمیم قضایی، خطرناک ترین باند بین المللی قاچاق مواد مخدر، متشکل از سه متهم توقیف شد. دومیلیون قطعه قرص مخدر کپتاگون به وزن 220 کیلوگرم همراه اعضای این باند در استان المثنی کشف و ضبط  شد. متهمان طبق ماده 27 قانون مواد مخدر این کشور دستگیر شدند تا به مجازات عادلانه خود برسند.

جستجو
آرشیو تاریخی