چهره‌خبر

مهر/ با شروع سال تحصیلی جدید
۱۰ هزار کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.
رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
 

ایرنا/ بحران پیری
در ایران رو به جلو است.
حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در کنار تدابیر قانونی به‌ منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرهنگ‌سازی بهداشتی و عمومی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان، امری سرنوشت‌ساز و ضروری است.
 

فارس/ بازسازی خرابی‌های ناشی از سیل جاده کرج-چالوس
 ادامه دارد.
علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه محور کرج-چالوس باز است و تردد جریان دارد، گفت: همکاران ما همچنان مشغول بازسازی خرابی‌های ناشی از سیل در این محور هستند و پیگیر هستیم تا بخش‌هایی که به‌عنوان یک محدوده خطرناک و پرآسیب بوده را به‌ صورت اساسی بررسی و مشکلات را برطرف کنیم.
 

مهر/ ثبت سفارش کتب درسی تا مرداد
 ادامه دارد.
حجت‌الاسلام علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: ثبت سفارش کتب درسی همچنان از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا
www.irtextbook.com امکان‌پذیر است و دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند از طریق این سامانه برای ثبت سفارش فردی اقدام کنند.
 

ایسنا/ مراجعه اتوبوس‌ها به مراکز معاینه فنی
۹۰ درصد رشد داشته است.
شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به مراجعه یک هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد در سه ماه نخست امسال  به مراکز معاینه فنی پایتخت اشاره کرد و اظهار داشت: ذرات معلق یکی از مهم‌ترین آلاینده‌ها در شهر تهران هستند که براساس سیاهه انتشار سال ۱۳۹۶ شهرداری تهران، اتوبوس‌های شرکت واحد در انتشار آن سهم ۵.۷ درصدی دارند.
 

ایسنا/ یک محله در تهران پس از نیم‌قرن احیا می‌شود.
حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ با تغییر طرح توسعه محله نفرآباد با هدف احیای این محله خبر داد و افزود: متأسفانه بخشی از طرح‌هایی که از دهه‌های گذشته برای برخی محلات مصوب شده، نه تنها اجرایی نشده‌اند بلکه موجب قفل شدن و در پی آن فرسودگی این محلات شده‌اند، لذا کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران در این دوره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی که دارد، بازشناسی تعارضات این پروژه‌ها را با در نظر گرفتن منافع تمام ذینفعان آغاز کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی