چهره‌خبر

میراث آریا / رعایت دیپلماسی گردشگری می‌تواند پیشران توسعه و آبادانی باشد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از منطقه ویژه گردشگری دریاچه اوان در جمع خبرنگاران گفت: معتقدم هرجا که در تسهیل تبادل گردشگر قوی عمل کرده‌ایم، اصول دیپلماسی گردشگری رعایت شده است.
سیدعزت‌الله ضرغامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل ما در گردشگری نبود زیرساخت لازم برای خدمات رفاهی است. این منطقه ویژه گردشگری، نیازمند یک طرح جامع گردشگری است که لازم است بررسی آن در استان قزوین با جدیت پیگیری شود.
 
 
مهر/ مدیرکل گردشگری داخلی از اجرا شدن طرح تسهیل سفرهای اعتباری در سه شهر گردشگری شیراز، کرمان و مشهد خبر داد.
مصطفی فاطمی افزود: این طرح به صورت پایلوت در یزد اجرا شد. این تسهیلات مبلغ مشخصی ندارد و به هر میزانی است که هزینه سفر انجام شود. در این طرح قراردادهایی با دستگاه‌های دولتی بسته می‌شود و کارکنان می‌توانند هتل یا اجزای سفرشان را خریداری کنند و با ارائه گواهی کسر از حقوق به صورت اعتباری از حسابشان کسر شود.  

ایلنا/ بزرگترین دوشنبه ورزشی پایتخت برگزار می‌شود.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. این رویداد باید در فضاهایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج‌فارس در یک زمان مشخص برگزار شود.
 

ایسنا/  رئیس مرکز جنگل های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از توسعه جنگل‌های مانگرو در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال خبر داد.
کامران پور‌مقدم گفت: این طرح در 4 استان  خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان - که دارای رویشگاه‌های جنگلی مانگرو هستند - عملیاتی می‌شود.


ایســـــــنا/  اســــــــــتادیار مؤسســــــــه تحقیقات جمعیــــــت کشــــور با استناد به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: ۲۰ دستگاه و نهاد دولتی در اجرای سیاست‌های کلی جمعیت کارنامه قابل قبولی نداشتند.
دکتر نادر مطیع حق شناس افزود: هم‌اکنون با توجه به عزم نهادی که در دستگاه‌ها شکل گرفته امیدواریم این موضوع در برنامه هفتم دنبال شود. وی گفت: طبق برنامه هفتم کشور میزان باروری کل در بازه زمانی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۶ باید از ۱.۷ فرزند به ۲.۵ فرزند برسد و این بستگی به کار ساختارسازی، عزم ملی، درک نهادها و دستگاه‌های مسئول و رسانه‌ها دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی