چهره‌خبر

ایسنا/ رئیس سازمان اورژانس کشور برای افزایش مرگ‌های ناشی از غرق‌شدگی در کشور هشدار داد.
جعفر میعادفر با اشاره به افزایش دمای هوا در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: تجربه و آمارهای روزهای اخیر نشان داده که با افزایش دما، تمایل به شنا و آب‌تنی در میان مردم بیشتر می‌شود. همین موضوع زنگ خطر افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی را افزایش داده است.
 

ایرنا/ تارنمای «تأمین‌نما» رونمایی شد.
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: با هدف ارتقای شفافیت و دسترسی همگانی به اطلاعات و آمارهای سازمان تأمین‌اجتماعی، تارنمای «تأمین‌نما» با محوریت ارائه شفاف اطلاعات در زمینه جامعه تحت‌پوشش این سازمان و تعداد و هزینه‌های خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان، به نشانی tamin-nama.ir در دسترس عموم قرار گرفت.
 

فارس/ میزان شلوغی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سامانه
مشخص می‌شود.
محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن تأکید بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات الکترونیک قضایی گفت: مراجعان طبق حقوق شهروندی خود، حق دارند بدانند که کارشان در کدام‌ یک از دفاتر زودتر و راحت‌تر پیگیری می‌شود؛ بر این اساس در اصلاحیه سامانه نوبت‌دهی جدید برای مراجعان مشخص می‌شود که کدام یک از دفاتر شلوغ هستند.


ایسنا/ وضعیت «عدالت اجتماعی» با نهایی‌سازی اطلس جامع «زنان و خانواده» رصد می‌شود.
لاله فرهنگ متین، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه اطلس جامع زنان و خانواده یکی از مؤثرترین راه‌های ارائه آمار و اطلاعات در حوزه زنان و خانواده است، اظهار داشت: براساس این اطلس وضعیت عدالت اجتماعی در ۵ سال اخیر، قابل رصد کردن است.
 

مهر/ فرسایش خاک ایران ۲ برابر میانگین جهانی است.
حسن وحید، معاون آبخیزداری منابع طبیعی از افزایش کانون‌های بحرانی بیابانی شدن در کشور خبر داد و گفت: کانون‌های بحرانی بیابانی شدن در کشورمان گسترش پیدا کرده است و عمدتاً منابع طبیعی سه‌گونه اقدام را برای جلوگیری از بیابانی شدن بیشتر اراضی و فرسایش انجام می‌دهد که یکی از اقدامات طرح‌های بیولوژیکی و کاشت درخت و نهال و گونه‌های مقاوم است.
 

میراث‌آریا/ چهارمین جشنواره شاتوت سولقان برگزار می‌شود.
زهرا بابایی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری چهارمین جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی تولیدی بانوان دهستان سولقان خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز ۲۰ تیر به مدت ۴ روز در پارک کوهستان روستای سولقان منطقه ۵ تهران برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی