رئیس جمهور در نشستی با جمعی از اساتید، متخصصان و متولیان آموزش پزشکی:

توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور و افتخارات کسب شده ضروری است

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور در تمام رشته‌ها و افتخارات کسب شده در این زمینه، بر اهمیت ایجاد احساس امنیت شغلی برای جوانان در شرف فارغ‌التحصیلی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در پی درخواست جمعی از اساتید، دانشگاهیان و پزشکان از رئیس جمهور برای بررسی مشکلات جامعه پزشکی، دکتر رئیسی عصر روز یکشنبه با تعدادی از اساتید، متخصصان و متولیان مرتبط با آموزش پزشکی دیدار کرد. رئیس جمهور در این جلسه با بیان اینکه اساتید و جامعه پزشکی بخش مهمی از جامعه نخبگانی هستند که به صورت مستقیم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، بر نقش رسانه‌ها در تکریم شأن و تخصص دانشگاهیان و جامعه پزشکی و پرهیز از تصویرسازی نادرست از این سرمایه‌های علمی و اجتماعی کشور تأکید کرد و افزود: رعایت شأن این قشر و زمینه‌سازی برای حل مشکلات آنها ضروری است.

دستگاه‌ها به بهانه تأخیر در تصویب لایحه حجاب، تکالیف قانونی خود را معطل نکنند
رئیس جمهور در جلسه ویژه‌ای که  برای بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شد، گفت: هیچ دستگاهی نباید به بهانه تأخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف، اجرای تکالیف خود در این زمینه را  معطل کند.
به گزارش ایرنا، دکتر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه ویژه‌ای که روز گذشته برای بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل کنند و اجرای تکالیف قانونی هیچ دستگاهی نباید به بهانه تأخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف معطل بماند.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی