هشدار نارنجی هواشناسی به ۶ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در 6 استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از افزایش شدید گرادیان فشار سطح زمین همراه با حاکمیت بادهای ۱۲۰ روزه، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و در نواحی مستعد توفان شن از فردا تا جمعه (۲۱ تا ۲۳ تیرماه) خبر داد.
این شرایط جوی فردا در نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، پنجشنبه در جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان و جمعه در جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه‌شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی دیگری از افزایش سرعت وزش باد تا محدوده ۳۸ نات و افزایش ارتفاع امواج بین ۱تا ۲متر در سواحل و بیش از ۲ متر در مناطق ساحلی و فراسواحل استان بوشهر و خوزستان و نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس از اواخر وقت امروز تا پنجشنبه (۲۰ تا ۲۲ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی طی امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و فردا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی