چهره‌خبر

فارس/ فرودگاه سقز شهـــریورماه افتتــــــــاح می‌شود.
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: فرودگاه سقز از پروژه‌های تاریخی کردستان است که مطالعات آن به دهه 70 و شروع آن به دهه 80 برمی‌گردد. در صورت تأمین سهم سازمان مدیریت، این فرودگاه شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

فــــــارس/ همـــــــــدان صاحـــــــــــب ترامــــــــــوا می‌شود.
حــــــــــمیدرضـــــــــــــــــا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلا‌می‌گفت: وزیر کشور طرح تراموا در همدان را تأیید کرده و فقط ماده ۲۳ آن مانده است. وی با بیان اینکه از سال ۹۷ قرار است راه‌آهن تهران- همدان برقی شود، افزود: قرار بود با خط همدان- تهران دو خط راه‌آهن دیگر برقی شود که هنوز این پروژه بلاتکلیف مانده که مسئولان باید این موضوع را پیگیری کنند.
 

ایسنا/ پیش‌بینی‌ها  حاکی از افزایش سفرهای زمینی برای زیارت عتبات است.
سردار سید تیمور حســـــــــینی، جانشــین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، سفرها در تابستان به سمت مرزهای غربی برای زیارت عتبات افزایش می‌یابد که باید تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی ترافیکی مسافران و زائران اتخاذ شود. وی افزود: با توجه به شرایط جوی هوای کشور و گرمای شدید، احتمال افزایش تردد زائرین از مرزهای آذربایجان غربی را پیش‌بینی کرده‌ایم و اقدامات لازم برای ارتقای زیرساخت‌های استان انجام شده است.
 

فارس/ 100هزار معلم امسال بازنشسته می‌شوند.
پرویز انصاری‌راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این تعداد معلم در مهرماه بازنشسته می‌شوند، گفت: در مجموع ۵۰ هزار دانشجو معلم به آموزش و پرورش اضافه می‌شود که البته همیشه ما در این بخش با کمبود مواجه هستیم.
 

ایسنا/ 247 مرکز درمانی ایران برای پذیرش بیماران خارجی آماده شده است.
دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در دیدار با صالح مهدی الحسناوی، وزیر بهداشت عراق که در رأس هیأتی به کشورمان سفر کرده است، گفت: این تعداد مرکز درمانی در کشور با استانداردهای پذیرش بیماران خارجی مطابقت دارد و سال گذشته بیش از یک میلیون بیمار غیرایرانی در کشور پذیرش شدند. وی افزود: در این مراکز به منظور احترام به حقوق بیمار و سهولت در تعامل و دریافت خدمات بهتر، اطلاعات و اعلان‌ها به زبان انگلیسی و عربی هم در نظر گرفته شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی