متهم در دادگاه: من کارت قرمز دارم

گروه حوادث / مرد شرور که مدعی است به دلیل مشکلات روانی کارت قرمز دارد در حالی به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شده که پسر جوانی از وی به اتهام تعرض شکایت کرده است.
به گزارش خبرنگار «ایران»، حدود یک سال قبل پسر جوانی به نام اردلان به اداره آگاهی مراجعه و از مردی به نام شهرام به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.پس از طرح این شکایت، مأموران به ردیابی شهرام پرداختند و یک ماه بعد او را در مخفیگاهش در غرب تهران شناسایی و دستگیر کردند.
در حالی که شهرام بازداشت بود چند روز بعد پسر جوانی به نام نیما به اداره آگاهی مراجعه کرد و از شهرام به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.
او در توضیح ماجرا گفت: 5 سال قبل وقتی که 18 ساله بودم با شهرام درگیر شدم اما چند روز بعد او و دوستانش به سراغم آمدند و با زور من را به ساختمانی نیمه‌کاره بردند. در آنجا دوستانش کتکم زدند و تحقیرم کردند، شهرام هم به من تعرض کرد و دوستانش فیلم گرفتن تا با تهدید ساکتم کنند. در این ۵ سال از ترس آبرویم، جرأت نکردم شکایت کنم تا اینکه فهمیدم شهرام به تازگی به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شده است  بنابراین من هم تصمیم گرفتم شکایت کنم.
پس از پایان تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که پرونده آدم‌ربایی وی همچنان در دادسرا تحت رسیدگی قرار دارد.
در جلسه رسیدگی به پرونده، نیما بار دیگر اظهاراتش را تکرار کرد و گفت: من در این 5 سال دچار مشکلات روحی و روانی بسیاری شدم و درخواستم مجازات اعدام برای اوست.
سپس شهرام به جایگاه رفت و گفت: من به لحاظ عقلی طبیعی نیستم و کارت قرمز دارم. اتهام آزار را قبول ندارم و اگر او فیلمی ارائه داده که ثابت می‌کند او را آزار داده‌ام، حتماً در زمان ارتکاب جرم حال طبیعی نداشتم.
پس از این اظهارات، قضات پرونده را برای بررسی دقیق‌تر سلامت روانی متهم به پزشکی قانونی فرستادند تا بر اساس گزارش پزشکی قانونی رأی پرونده را صادر کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی