چهره‌خبر

ایرنا/ 500 دستگاه خودروی جدید به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم وزارت بهداشت رسیدگی به اورژانس و بیمار در کمترین زمان ممکن با حداکثر کیفیت است، اعلام کرد: به همین منظور در یک ماه آینده ۵۰۰ دستگاه خودروی اورژانس تهیه خواهد شد و به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
 

فارس/ مرمت قلعه خرانق بزودی آغاز می‌شود.
سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه سفر به استان یزد و بازدید از قلعه تاریخی شهر خرانق گفت: یکی از ابنیه‌‌های تاریخی ارزشمند و میراث تمدنی کشور قلعه شهر تاریخی خرانق در شهر اردکان است. باید مرمت این قلعه آغاز شده تا جایگاه تاریخی آن بیش از پیش نمایان شود.
 

ایسنا/ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب هلال‌احمر استان‌ها بابت خدمات حمایتی - درمانی واریز می‌شود.
وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر
اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی برای کمک نقدی بلاعوض به بیماران نیازمند و مددجویان این جمعیت، اوایل این هفته به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
 
 
ایرنا/ رفع ایرادات اطلاعات خدمت سربازی مستلزم مراجعه حضوری به شعب است.
مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان‌ تأمین اجتماعی درباره رفع ایرادات اطلاعات دوره خدمت سربازی در سامانه غیرحضوری احتساب سوابق خدمت سربازی متقاضیان اظهار داشت: بیمه‌شدگان به‌منظور رفع ایرادات اطلاعات دوره خدمت سربازی باید با در دست داشتن کارت پایان خدمت و مدارک شناسایی حضوری به شعب محل بیمه‌پردازی مراجعه کنند.
 

ایرنا/ بخشی از پادگان دوشان تپه تهران به فضای سبز تبدیل می‌شود.
ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خروج پادگان‌ها از پایتخت گفت: بخشی از اراضی پادگان دوشان‌تپه در مناطق ۱۳ و ۱۴ پس از تعیین سهم شهرداری به پارک و فضای سبز تبدیل خواهد شد.
 

ایسنا/ این هفته «گرم‌ترین هفته تیر ماه» در کشور است.
صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: این هفته به عنوان گرم‌ترین هفته در تیرماه ثبت خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی