حادثه در حادثه

معطلی یک‌ساعته مسافران
به خاطر یک قو

فعالیت یک خط قطار شهری در لندن به سبب وجود یک قو روی ریل به مدت یک ساعت به تعلیق درآمد و مسافران را معطل کرد.
اداره حمل و نقل لندن اعلام کرد که خط جدید «الیزابت» اخیراً به دلیل وجود یک قو در مسیر ریل، به طور کامل تعطیل شد و تأخیرهای طولانی‌مدتی را در باقی خطوط ایجاد کرد. مسافران قطار یک ساعت در واگن‌ها حبس شدند تا این قو از روی ریل کنار برود.


کشف شی‌ء مرموز در سواحل فلوریدا
پلیس و مقامات نیروی دریایی فلوریدا در تلاش برای شناسایی یک شیء استوانه‌ای مرموز هستند که توسط یک غواص در سواحل فلوریدا کشف شده است.
یک غواص، به نام آندره ایمور، شیء بزرگ و سبزرنگی را در ساحل نورث کانتی یافت و در پی آن پلیس را مطلع کرد.
به گفته ایمور، این شیء شبیه موشک است. پلیس هم در این‌باره اذعان داشت که ممکن است یک موشک غیرمنفجره مربوط به حوزه آموزش‌های نظامی ایالات متحده باشد.
دیوید مارگر، یکی دیگر از غواص‌هایی که با این شیء مواجه شد، اظهار کرد که ممکن است یک اژدر قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم باشد. اَژدَر یک سلاح انفجاری پرتابی است که از دریا و در درون آب پرتاب می‌شود.


3کشته در تیراندازی تگزاس
مقامات پلیس ایالتی امریکا اعلام کردند که در پی تیراندازی در شهر «فورث ورث» در ایالت تگزاس  سه تن کشته و دست‌کم هشت تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش «ان بی سی نیوز»، شامگاه دوشنبه پلیس ایالتی در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع تیراندازی به محل حادثه اعزام شدند و پیکرهای خونین چندین نفر را که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند در یک پارکینگ پیدا کردند.
به گفته مقامات پلیس، یک نفر در دم جان باخته و دو نفر دیگر نیز مدتی بعد بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.
هنوز کسی در رابطه با این حادثه دستگیر نشده و انگیزه این تیراندازی هنوز مشخص نیست.


ریزش ساختمان در سیل چین

بارندگی شدید منجر به جاری شدن سیلاب و حوادث مرتبط با آن در کلانشهر «چونگ کینگ» واقع در جنوب غرب چین شده است.
به گزارش  شینهوا، باران‌های سیل‌آسا از تاریخ سوم ژوئیه  اکثر مناطق چونگ کینگ را دربر گرفته و باعث شده است که سطح آب هفت رودخانه در این شهر از سطح هشدار بالاتر رود.
بی بی سی نیز گزارش داده که یک ساختمان در این شهر به دلیل بارندگی شدید فروریخته است.

جستجو
آرشیو تاریخی