گزارش پلیس آلبانی از عملیات حمله به کمپ منافقین

مأموریت راحت‌الممکن

محمدرضا رضایی
طنزپرداز

پس از دریافت گزارش‌ها و اسناد متعدد مبنی بر انجام و تحریک به اقدامات تروریستی در خاک کشوری دیگر، توسط گروهک مجاهدین خلق (البته خودشان هم در خانه، یکدیگر را منافقین صدا می‌زنند) که در خاک آلبانی صورت می‌گرفت، سرانجام در روز سه‌شنبه، بیستم ژوئن ۲۰۲۳، عملیات تصرف کمپ این گروهک با نفرات و تجهیزات بی‌شمار و سنگین آغاز شد.
در همین ابتدای گزارش اعتراف می‌کنیم که بعد از تصرف کمپ، متوجه شدیم با یک‌سوم آن نفرات و تجهیزات هم می‌شد این عملیات را انجام داد و ما اسراف کردیم، لذا تقاضا می‌شود هفت‌ روز مرخصی تشویقی برای نیروهایی که آن‌روز هِلِک و هِلِک آن همه راه را بیخودی تا آنجا آمدند، لحاظ بفرمایید تا از دل‌شان در بیاید.
پس از رسیدن به در اردوگاه موسوم به اشرف ۳، طبق پیش‌بینی با مقاومت اعضای این گروهک مواجه شدیم. البته مقاومت‌شان مطابق پیش‌بینی ما سنگین نبود و با یک تشر مأموران ما، مقاومت ساکنین کمپ در هم نشکست، بلکه در هم پودر شد.
طبق مشاهدات میدانی، اعضای این گروهک به‌ علت کهولت شدید و ترسناک سن، بسیار پوک و شکننده بودند و تعداد زیادی از آنها فقط با اصابت باد پوتین‌های مأمورین، دچار شکستگی استخوان شدند، لذا در جریان باشید که اگر نامبردگان ادعای غرامت کردند، ادعایشان دروغ بوده و مأمورین ما فقط دو نفر را کتک زدند و باقی مصدومان خودشان از ترس دچار آسیب‌های جسمی و گوارشی شدند و پلیس آلبانی رسماً در این زمینه از خود رفع مسئولیت
می‌کند.
ضمن این گزارش به استحضار می‌رسانیم که پوشک‌های بزرگسالان تولیدی در آلبانی بسیار نامرغوب بوده و اصلاً جاذب رطوبت نیستند.
ما این موضوع را در مواجهه با اعضای گروهک منافقین که مثل چی ترسیده بودند دیدیم و از مسئولین تقاضای رسیدگی به کیفیت پوشک‌های آلبانیایی را داریم.
در همین راستا با توجه به اینکه ناچار به دستگیری تعدادی از اعضای کمپ شدیم، خواهشمند است نسبت به تهیه و ارسال هرچه سریع‌تر پوشک مرغوب بزرگسالان به تعداد بالا اقدام شود تا در روزهای آتی از این جهت دچار بحران نشویم.
نکته دیگر اینکه تعداد زیادی از مأمورین ما هنگام دیدن اعضای گروهک مذکور دچار افسردگی و یأس شدید شده‌اند، چراکه دیدن این سطح از چروکیدگی و کهولت سن و همچنین این مقدار دربه‌دری، روح و روان مأمورین ما را دچار آسیب‌های جدی کرده است.
 بنابراین تقاضا می‌شود هماهنگی‌های لازم برای معرفی مأمورین مذکور به یک روانشناس خبره و باتجربه انجام
شود.
در نتیجه عملیات مذکور تجهیزات کامپیوتری موجود در کمپ ضبط و بررسی شد و مطابق گزارش‌های واصله حجم انبوهی محتوای تحریک‌کننده اقدامات تروریستی کشف شد.
علاوه بر محتوای تروریستی، محتواهای دیگری هم بدست آمد که حقیقتاً روی‌مان نمی‌شود در گزارش قید کنیم، اما پیشنهاد می‌کنیم بررسی محتواهای موجود در کامپیوترها را به دست یک آدم چشم و دل‌سیر و مطمئن بسپارید.
گلاب به روی‌تان، مستندات شرم‌آور پرونده به پیوست ارسال می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی