چهره‌خبر

ایرنا/ بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی غدیر به‌زودی افتتاح می‌شود.
بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی غدیر در کنار بیمارستان شهدای تجریش که در ۱۳ طبقه احداث شده است، بزودی توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.


مهر/ معاون دادستان کل بر ایمـــــــــــــــــن‌سازی بیمارستان‌ها تأکید کرد.
غلامعباس ترکی، معاون دادستان کل به وزیر بهداشـــــــــت به‌منظــــــور استحکام‌بخشی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نامه نوشت و بر تشکیل کارگروه ویژه‌ای به‌منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات اجرایی عاجل درخصوص ایمن‌سازی، رفع وضعیت مخاطره‌آمیز یا کاهش خطر ساختمان‌های ناایمن مراکز درمانی و بیمارستانی تأکید کرد.


ایرنا/ ۳۰۰ مرکز بهزیستی خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.
معصومـــــــه توکلــــــــــــی، سرپرســـــــت معاونــــــت مشــــــــــــاوره و امــــــــــــــور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان علاوه بر مشاوره‌های گوناگون در زمینه خانواده، مشاوره‌های مربوط به فرزندخواندگی را ارائه می‌دهد و اکنون ۳۰۰ مرکز مشاوره در کشور به ارائه این خدمات می‌پردازند.


تســــــــــــــنیم/تهـــــــــــران صاحب «تراموا» با مسیر ۱۸کیلومتری می‌شود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهارداشت: خط یک بی‌آرتی تهران را به «تراموا» تبدیل خواهیم کرد که مسیر آن از ترمینال شرق تا میدان آزادی است و دراین مسیر ۱۸کیلومتری از طریق تراموا مسافران را جابه‌جا خواهیم کرد.
 

مهر/ ۴۰۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج کشور ارائه شد.
پیرحسین کولیوند، رئیـــــــــــــس جمعیــــــــــت هلال‌احمر از ارائه ۳۰۶ هزار و ۴۵۸ ویزیت عمومی و تخصصی حجاج ایرانی در ایام حج خبر داد و گفت: از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز ۱۱ تیرماه، ۴۰۹ هزار و ۶۶۵ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال‌احمر ایران به حجاج ارائه شده است.
 

ایرنا/ سه هزار کیلومتر از راه‌های ایلام قبل از اربعین خط کشی می‌شود.
سیدزاهــــــــدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اعلام کرد: عملیات خط کشی سه هزار کیلومتر از راه‌های این استان توسط نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل به‌منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی به طور ویژه انجام می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی