چهره‌خبر

ایرنا/ 100 هزار مددجو با توانمندسازی تا پایان سال از چرخه حمایت خارج می‌شوند.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد
امام خمینی(ره) به افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به کمک‌های دولت و مجلس در حوزه حمایت اشتغال مددجویان، تا پایان سال ۱۰۰ هزار خانوار که با کمک اشتغال کمیته‌امداد به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند، از پوشش این کمیته خارج خواهند شد.
 

ایســـــــنا/ کشــــــورهای توهین‌کننده به اسلام و قرآن باید تحریم شوند.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اقدام موهن و سخیف کشور سوئد در هتک حرمت و جسارت به قرآن کریم از کشورهای اسلامی و مسلمانان خواست تا ضمن منزوی کردن آنان اقدام به تحریم و کاهش مراودات اقتصادی کنند.


میراث آریا/ مردم در تعطیـــــــــلات تابســـــتانی تهران‌گردی را فراموش نکنند.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی تهران‌گردی را به مردم پیشنهاد کرد و گفت: پایتخت دارای جاذبه‌های تفریحی و تاریخی بسیاری است که می‌تواند گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد.


ایسنا/ جزئیات پوشش بیمه‌ای ایرانیان خارج از کشور اعلام شد.
مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه‌شدگان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: ۳۲ کارگزار رسمی ‌برون‌مرزی سازمان در ۱۸ کشور دنیا فعالیت دارند که برای سهولت در دسترسی افراد متقاضی، نام، مشخصات و اطلاعات تماس این کارگزاران در سایت رسمی این سازمان به نشانی  www.tamin.ir آمده است و متقاضیان برای هر نوع فعالیت از جمله بیمه‌پردازی، انتقال سوابق بیمه‌ای، درخواست بازنشستگی و سایر خدمات، امکان مراجعه برای دریافت خدمت از این مراکز را دارند.


ایرنا/ سود اقتصادی دلیل اصرار بر تأسیس پتروشیمی میانکاله است.
ســــــــــــــــــعید کریمـــــــی، مدیرکل دفتر ارزیابی
زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از ورود این سازمان به ساخت و سازهای جدید تحت عنوان پتروشیمی میانکاله و غیرقانونی بودن آنها خبر داد و اظهار داشت: دلیل اصرار بر تأسیس این واحد پتروشیمی، سود اقتصادی است.


ایسنا/ تهران تابستانی
گرم‌تر از حد نرمال را
تجربه خواهد کرد.
مازیار غلامی، مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با بیان اینکه این استان تا پایان تابستان دمای یک درجه سانتیگراد بیش از حد نرمال را تجربه می‌کند، گفت: بارش‌های پراکنده تابستانی نمی‌تواند کمبود بارش‌های انباشته شده را جبران کند. بنابراین کماکان مدیریت مصرف آب اهمیت بالایی دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی