بازداشت عوامل حمله به هواداران استقلال

عوامل درگیری در تمرین تیم فوتبال استقلال در کمتر از 48 ساعت از سوی کارآگاهان پلیس پایتخت بازداشت شدند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در این‌باره گفت: به دنبال انتشار تصاویری از درگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت با شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام بررسی‌های لازم علاوه بر شناسایی این اوباشگر معروف، سه نفر دیگر از نوچه‌های این فرد را که در این درگیری حضور داشتند، مورد شناسایی قرار  دادند.
سرهنگ بابک نمک‌شناس با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد، گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، صبح شنبه 10 تیر، این فرد و سه نفر از نوچه‌ها و همدستانش که اقدام به ضرب و شتم هواداران تیم فوتبال استقلال کرده بودند، دستگیر شدند. در حال حاضر این افراد در اختیار پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنان درباره چرایی این اقدام و دیگر افراد احتمالی مرتبط با این اقدام در دستور کار قرار دارد.
به دنبال این ماجرا، به گزارش ایسنا، تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال، شنبه 10 تیر برای ارائه توضیحات در ارتباط با ضرب و شتم برخی از هواداران به دادسرا احضار شدند.
پنجشنبه گذشته نخستین جلسه تمرین استقلال با سرمربی‌گری جواد نکونام در شرایطی برگزار شد که تعدادی از اراذل و اوباش و لیدرهای استقلال به هواداران معترض حمله کردند!
این ماجرا منجر به واکنش‌های بسیاری شد و مسئولان مرتبط دستور اقدام فوری برای برخورد با متخلفان را دادند.
جستجو
آرشیو تاریخی