چهره‌خبر

فارس/ ۲۹ هزار فقره دادرسی الکترونیکی در دادگســــــــــــــــــــتری کل اســـــــــــتان تهـــــران
برگزار شد.
علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به دستاورد‌های مجموعه قضایی استان تهران در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین، توضیح داد: با تأمین زیرساخت‌های لازم در حال حاضر بخش عمده‌ای از رسیدگی‌ها از طریق ویدئوکنفراس و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ به طوری که در سال گذشته بالغ بر ۲۹ هزار فقره دادرسی در پرونده‌های زندانی دار به‌صورت الکترونیک و بدون مراجعه اصحاب پرونده انجام شد.
 

فارس/ 2500 دستگاه اتوبوس تا پایان سال وارد ناوگان حمل ونقل عمومی
می شود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه امسال بودجه خوبی برای حمل ونقل عمومی در نظر گرفته ایم، اظهارداشت: قرار است تا پایان سال جاری هزار دستگاه اتوبوس تحویل داده شود. بحث واردات 1000 دستگاه اتوبوس را هم داریم. 500 دستگاه اتوبوس هم بازسازی می‌شود و در مجموع تا پایان سال 2500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان می شود.


ایرنا / اسکیت‌سواران در تصادفـــــــــــــــــــــــات
صــــــــد درصــــــد مقصر شناخته خواهند شد.
ســــــرهنگ رابعــــــــــــــــــه جوان‌بخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بر ممنوعیت اسکیت‌سواری در سطح بزرگراهی و تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی تأکید و اعلام کرد: در صورت بروز حادثه کاربران این وسایل تفریحی کاملاً مقصر شناخته خواهند شد.
 

ایرنا/50 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند.
سردار علــــــــی ناظری، جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج اظهارداشت: تابستان امسال ۵۰ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بویژه سردشت بازدید می‌کنند.
 

ایسنا / دستورالعمل ثبــــــــت نام دانـــــــش آموزان اتبـــــــاع هنوز ابلاغ نشــــده است.
سیدمجتبی هــاشمی، رئیس ستاد مرکزی ثبت‌نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر و با بیان اینکه در حوزه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع باید با وزارت کشور و وزارت امور خارجه هماهنگ شویم، اظهار داشت: سیاست‌های عمومی جمهوری اسلامی ایران میزبانی از این عزیزان است، یعنی همان امکاناتی که دانش‌آموزان هم میهن ما در مدارس و برای تحصیل می‌گیرند، دانش آموزان اتباع هم می‌گیرند.

جستجو
آرشیو تاریخی