چهره‌خبر

فــــــــــــــــارس/ خدمـــــــــات چشم‌پزشکی در ایران همتراز کشورهای اروپایی است.
امین‌الله نیک‌اقبالی، عضو هیأت مدیره انجمن چشم‌پزشکی ایران اظهار داشت:در حال حاضر تمام مراکز چشم‌پزشکی کشور دارای امکانات خوبی هستند و به بهترین شکل خدمات پزشکی ارائه می‌دهند، به‌ طوری‌ که خدمات چشم‌پزشکی در کشور از نظر کیفی از کشورهای اروپایی کمتر نیست.


ایسنا/ عملیات اعزام حجاج ایرانی به عربستان پایان یافت.
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجا از پایان عملیات اعزام حجاج از ۲۱ فرودگاه در سطح کشور خبر داد و گفت:۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از زائران در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند.


ایرنا/ به زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضائیه مرخصی داده می‌شود.
علـــــــــــــــی الـــــــــقاصی‌مهر،
رئیس کل دادگستری استان تهران از تصمیم‌گیری برای برخورداری تعداد قابل‌توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی و اعطای مرخصی ۱۲ روزه به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد.


ایرنا/ تعداد مددجویان بهزیستی پشت نوبتی برای دریافت مستمری به صفر رسید.
علی‌محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:مددجویان عموماً سه تا چهار سال پشت نوبت دریافت خدمات مستمری بودند که اکنون با اهتمام دولت خانواده‌ای پشت نوبت دریافت خدمات مستمری قرار ندارد.


فارس/ هنوز محــــــــــــل احداث آرامستان‌های جدید تهران تثبیت نشده است.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد:هنوز برای احداث آرامستان‌های جدید تهران محلی به تثبیت نرسیده است اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.
 

مهـــــــــــــر/ 50 ایستـــــــگاه هواشناسی، بین‌المللی می‌شود.
سحر تاج‌بخش، رئیس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت:در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیده‌بانی اصلی جهانی به‌ صورت ۲۴ ساعته در کشور فعال است که تلاش می‌شود ۵۰ ایستگاه دیگر به این شبکه اضافه شود.
 

ایرنا/ به ۱۶۰ نفر در سیل و آبگرفتگی اخیر امدادرسانی شد.
بابـــــــــک محمـــــــــــــــودی، سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی روز یکشنبه گذشته اعلام کرد:در این مدت به ۱۶۰ نفر از هموطنان در دو استان کرمان و هرمزگان، دو شهرستان و دو روستا امدادرسانی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی