فروش عکس به قیمت آبرو

گروه حوادث/ نخستین جلسه رسیدگی به پرونده  2 دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی 3 پسر مورد تعرض قرار گرفته‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد .
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از زمستان سال گذشته با شکایت دو دختر نوجوان به نام‌های مریم و سمیرا که مدعی بودند از سوی 3 پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته‌اند آغاز شد.
مریم در تشریح ماجرا گفت: من در خانواده فقیری زندگی می‌کنم. مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام شاهین آشنا شدم او بعد از چند روز از من خواست تا در ازای پرداخت پول، عکس‌های خصوصی‌ام را برایش بفرستم وقتی پول را به حسابم واریز کرد فردای آن روز ماجرا را برای دوستم سمیرا تعریف کردم که او هم گفت حاضر است در ازای پول عکس‌هایش را برای شاهین بفرستد. من هم عکس‌های سمیرا را برای شاهین و دو نفر از دوستانش ارسال کردم و آنها قول دادند در عوض به ما 9 میلیون تومان پول بپردازند اما پولی پرداخت نکردند وقتی تماس گرفتم شاهین گفت پول را حضوری پرداخت می‌کنیم به همین خاطر  ما را به خانه‌شان در غرب تهران بردند اما به یکباره دست و پای ما را بستند و تعرض کردند. بعد از آن هم تهدیدمان کردند که اگر به کسی چیزی بگوییم عکس‌های‌مان را منتشر می‌کنند.
به دنبال اظهارات دختر نوجوان، مأموران 3 پسر جوان را بازداشت کردند اما آنها منکر ماجرا شدند.
نخستین جلسه تحقیق درباره این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
 در این جلسه مریم و سمیرا برای سه متهم درخواست اشد مجازات کردند.
شاهین در این جلسه گفت:  این دختران از ما 9 میلیون تومان پول خواستند و چون پولی به آنها ندادیم به دروغ چنین شکایتی علیه ما مطرح کردند.
با ادعای متهمان، قرارشد پس از تکمیل تحقیقات دوباره به پرونده رسیدگی شود.
جستجو
آرشیو تاریخی