چهره‌خبر

ایسنا/ ۳ پایگاه جدید مدیریت بحران در تهران به بهره‌برداری رسید.
علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بهره‌برداری  سه پایگاه جدید مدیریت بحران در شهر تهران با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: پایگاه‌های مدیریت بحران شهر تهران مقرر است به مثابه مراکز فرماندهی بحران در شهر تهران مورد استفاده قرار گیرند.
 

ایرنا/ ظرفیت پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی۲۵ درصد افزایش یافت.
ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر اظهارداشت: برای امسال ۳۰۰ نفر افزایش پذیرش در آزمون دستیاری تخصصی داریم و بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر پذیرفته خواهند شد.


ایرنا/ عملیات رهاسازی آب در رودخانه کرج آغاز شد.مردم به حریم رودخانه کرج نزدیک نشوند.
عباســــــــعلی کیخایـــــــــی، مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به پایان عملیات رسوب‌زدایی و رهاسازی آب، گردشگران و مردم به حریم رودخانه کرج در پایین دست سد کرج نزدیک نشوند.عملیات رهاسازی بازگشایی مسیر اصلی رودخانه کرج که براثر سیل ۱۸ خرداد ماه سال جاری براثر انباشت رسوب مسدود شده بود به پایان رسیده و از صبح امروز یکشنبه مسیر اصلی آب بازگشایی می شود.از آنجا که مقادیر زیادی آب پشت تپه‌های رسوبی ذخیره شده، بازگشایی مسیر با بالا رفتن سطح آب رودخانه کرج همراه است.
 

مهر/ تجهیزات مورد نیاز حجاج جانباز برای اجرای مناسک حج ارسال شد.
سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: نیازهای برخی از جانبازان دریافت و با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر تجهیزات مورد نیاز برای تسهیل در اجرای مناسک حج در اختیار آنها قرار داده شد.
 

ایسنا/ طی سال گذشته 470 هزار تماس با خط ملی اعتیاد برقرار شده است.
ماریت قازاریان، رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر و با اشاره به آخرین گزارش دریافتی از میزان تماس‌ها، خاطرنشان کرد: بیشترین سؤال تماس‌گیرندگان در مورد مصرف مخدر «گل» بوده است.


فارس/  یوزپلنگ در شهرستان اسفراین مشاهده شد.
رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست خراسان‌شمالی گفت: طی تماس همیاران و معتمدان محلی مبنی بر مشاهده  یوزپلنگ در مناطق آزاد جنوب شهرستان اسفراین نیروهای یگان حفاظت محیط ‌زیست شهرستان اسفراین سریعاً به محل اعزام شدند. محیطبانان با حضور در منطقه  یوزپلنگ را مشاهده کردند اما با توجه به تاریکی هوا موفق به ثبت تصویر آن در شب نشدند.

جستجو
آرشیو تاریخی