اثبات جرم سیاه مرد گلخانه دار در یک فایل صوتی

گروه حوادث/ حکم اعدام مرد گلخانه‌دار که متهم است به دختر جوانی تجاوز کرده از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد اما یک فایل صوتی راز این جنایت سیاه را برملا کرد.
چندی قبل دختر 22 ساله‌ای به پلیس رفت و گفت: من و خواهرم بعد از مرگ پدر و مادرمان با هم زندگی می‌کنیم خواهرم کارمند یک دفترخانه است اما من بیکار بودم تا اینکه فهمیدم صاحب یک گلخانه در منطقه شهریار به دنبال منشی می‌گردد. من هم به آنجا رفتم و قرار شد به عنوان منشی کارم را شروع کنم. صاحبکارم به من گفت اگر عصرها در تمیز کردن گلخانه نیز کمک کنم حقوق اضافی به من می‌دهد. ۷ کارگر افغانی نیز در آنجا مشغول به کار بودند.
مدتی که گذشت یک روز مرا به دفترش صدا کرد وقتی او را دیدم، ترسیدم. حالت طبیعی نداشت با دیدن من به سمتم حمله‌ور شد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. آنقدر حالم بد شد که بی‌هوش شدم وقتی به هوش آمدم فرار کردم و به خانه رفتم بعد هم خواهرم فهمید و گفت باید شکایت کنیم.با شکایت دختر جوان این مرد ۳۹ ساله بازداشت شد اما اتهام آزار دختر جوان را نپذیرفت و گفت: روزی که این دختر را در گلخانه‌ام استخدام کردم از او سفته گرفتم. اما به یکباره کارش را رها کرد من هم گفتم سفته‌هایت را به اجرا می‌گذارم حالا این نقشه را کشیده تا من گرفتار شوم.
بدین‌ترتیب پرونده به شعبه ۱۷ دادگاه کیفری یک استان تهران مستقر در شهریار رفت تا متهم محاکمه شود.در آن جلسه دختر جوان برای وی اشد مجازات خواست و با ارائه یک شال به دادگاه ثابت کرد مرد جوان به وی تعرض کرده است. وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند کهDNA کشف شده روی شال دختر جوان با DNA صاحب گلخانه مطابقت دارد، قضات دادگاه او را به اعدام محکوم کردند. اما با اعتراض متهم، قضات دیوان عالی کشور حکم را شکستند و اظهار داشتند شاید این ارتباط به زور نبوده باشد.

دومین محاکمه
وقتی این پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد دختر جوان روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: این مرد زندگی‌ام را سیاه کرد. من برای او فقط حکم اعدام می‌خواهم.سپس وکیل شاکی فایل صوتی را به قضات ارائه داد و گفت: بعد از ماجرای آزار این دختر، متهم با او تماس گرفته و ابراز پشیمانی کرده و گفته حاضر است او را به دکتر ببرد و همه هزینه‌های درمانش را نیز بپردازد. این تماس نشان می‌دهد که او به زور دختر جوان را آزار داده است.در ادامه متهم نیز مدعی شد دختر جوان به میل خودش تن به این رابطه داده بود.بدین‌ترتیب قضات دادگاه وارد شور شدند تا پس از بررسی فایل صوتی، حکم این پرونده را صادر کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی