راز عجیب ناپدید شدن مرد کارخانه دار

گروه حوادث/ کارگر کارخانه که همدست یک باند قاچاق مواد مخدر بود صاحبکارش را به دردسر انداخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل هفته گذشته زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد: «میلاد، کارخانه دار است و از صبح دیروز که به محل کارش رفت دیگر برنگشته و تلفنش را هم جواب نمی دهد . امروز صبح به کارخانه رفتم تا از وضعیت همسرم با خبر شوم اما کارگران کارخانه مدعی شدند که چند مأمور به کارخانه رفته و همسرم و شریکش و یکی از کارگران را با خود برده اند من هم بلافاصله به کلانتری رفتم تا پیگیری کنم.»
به دنبال شکایت زن جوان، موضوع به بازپرس دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت.
هنوز 24 ساعت از اعلام ناپدید شدن مرد کارخانه دار نگذشته بود که وی به همراه شریک و همسرش به دادسرا مراجعه کرد و گفت: داخل کارخانه بودم که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به سراغمان آمدند. آنها مدعی بودند که داخل کارخانه محموله مواد مخدر جاسازی کرده ایم. بعد هم به بازرسی از کارخانه پرداختند و داخل خودرویی که تا به آن روز ندیده بودم، مواد مخدر جاساز پیدا کردند.
او ادامه داد: در بازبینی دوربین های مداربسته کارخانه مشخص شد بهرام، یکی از کارگرهایم ماشین را به داخل کارخانه آورده است.
 من و شریکم و کارگر جوان بازداشت شدیم و مأموران در تحقیقات گفتند رد یک باند قاچاق را شناسایی کرده اند که قرار است محموله 300 کیلویی شیشه را از تهران به سایر شهرها برده و پخش کنند. تحقیق از بهرام کارگر کارخانه باعث شد تا او راز باند قاچاق مواد را برملا کند و وقتی مشخص شد من و شریکم دراین ماجرا نقش نداریم با اثبات بی گناهی مان  آزاد شدیم اما بهرام و دو نفر از همدستانش نیز بازداشت شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی