چهره‌خبر

ایسنا/ ظرفیت‌های گردشگری تهران تا زمستان ساماندهی می‌شود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهارداشت: ظرفیت‌های گردشگری زیرمجموعه شهرداری تا ۶ ماه آینده و یا حتی زودتر از این موعد سر و سامان خواهد گرفت.


فارس/ جلال نصیریان پیشکسوت و استاد گردشگری ایران درگذشت.
علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درگذشت جلال نصیریان، استاد پیشکسوت و نام‌آور حوزه آموزش گردشگری را به خانواده بزرگ صنعت گردشگری کشور تسلیت گفت.


ایرنا/ در هر محله از پایتخت یک بوستان به بانوان اختصاص می‌یابد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بوستان در شهر تهران وجود دارد که می‌توان در هر محله یک بوستان را مناسب‌سازی و برای بخشی از روز در اختیار بانوان و کودکان قرار داد و در سایر زمان‌ها، بوستان‌ها برای خانواده‌ها استفاده شود.


فارس/ کانون‌های حادثه‌‌خیز جاده کرج-چالوس شناسایی می‌شود.
کاوه حدادپور معاون استاندار البرز از تصویب اجرای طرح مطالعاتی شناسایی مناطق حادثه خیز در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: اعتبار مناسبی نیز برای شناسایی و بازسازی و احیا، کانون‌های بحران خیز در این محور پیش‌بینی شد.


مهر/ ۴۳۰ نفر از کادر بهداشت و درمان به حجاج ایرانی خدمات‌رسانی می‌کنند.
سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: از سوم خرداد تا ۲۹ خردادماه در مجموع، ۱۴۶ هزار و ۷۳۸ ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این جمعیت در مکه و مدینه به حجاج ایرانی ارائه شده است.


ایرنا/ نواربافی بعد از ۳۰ سال در خراسان‌شمالی احیا شد.
پروانه کلاته، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی اعلام کرد: رشته «نواربافی» با هدف حفظ مشاغل سنتی و اشتغالزایی بعد از ۳۰ سال در استان احیا شد.


مهر/ تولید صافی دیالیز در هلال احمر 12 درصد افزایش یافت.
علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اعلام این خبر و با تأکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر اظهارداشت: در سه ماه نخست امسال، حدود ۴۲۰ هزار عدد صافی دیالیز تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی۱۲ درصدی دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی