چهره‌خبر

ایسنا/ تالاب صالحیه با دستور رئیس‌جمهور احیا می‌شود.
علی‌محمد طهماسبی، دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار خبرداد: به دستور رئیس‌جمهور تالاب صالحیه باید احیا شود و تمام دستگاه‌های درگیر مکلف به اقدام در این زمینه شده‌اند.


ایسنا/ با کمبود نیروی مشاور در مدارس مواجه هستیم.
مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیری‌هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش و همراهی‌هایی از سازمان اداره استخدامی انجام شده تا مجوزهایی را برای جذب نیروی مشاوره و تربیتی دریافت کنیم.


تسنیم/ 23درصد از تصادفات فوتی تهران مربوط به ۶۰ ساله‌ها است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین سن تصادفات مربوط به افراد 60 سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر 20 سال است، همچنین گروه سنی زیر 20 سال 7 درصد و سنین بین 20 تا 30 سال 24 درصد از تصادفات شهر تهران را به خود اختصاص می‌دهند.


ایسنا/ افزایش باران‌های پاییزه و زمستانه در ایران پیش‌بینی می‌شود.
بهزاد لایقی، سرپرست معاونت توسعه پیش‌بینی مدیریت مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور ضمن تأکید بر افزایش دما و تغییرات اقلیمی به تغییرات جریانات جوی اشاره کرد و از افزایش بارندگی‌ها طی پاییز و زمستان در نقاط مختلف کشور خبر داد.


ایرنا/ ساخت و سازهای غیرمجاز پایتخت در شورای شهر بررسی می‌شود.
پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تذکر اعضای شورا پیرامون ساخت و ساز غیرمجاز گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در هر سطحی که باشد باید تخریب شود.


مهر/ یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی توران مشاهده شد.
بهرامعلی ظاهری، مدیرکل محیط زیست استان سمنان با اعلام این خبر اظهارداشت: این پلنگ زیبای ایرانی توسط محیطبانان پارک ملی توران در شهرستان شاهرود مشاهده شده است.


فارس/ کمبودهای دارویی به بیش از ۲۰۰ قلم رسید.
محمد عبده‌زاده، رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران اعلام کرد: تعداد کمبودهای دارویی به بیش از 200 قلم دارو رسیده است که علل عمده آن تأمین نشدن بموقع ارز و ریال و نبود قیمت‌گذاری و پرداخت نشدن بموقع تسهیلات به شرکت‌های دارویی و مشکلات حواله ارز بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی