چهره‌خبر

ایــــــرنا / تأمیــــــن ارز دارو سرعت می‌گیرد.
محمدرضـــــــــــا فــــــرزین، رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: با توجه به اهمیت تأمین به‌موقع دارو و کاهش مشکلات مردم در این حوزه، ضروری است شبکه بانکی در اعطای اعتبار و تسهیلات‌دهی به بخش دارو و بهداشت دستورات بانک مرکزی را در اسرع وقت اجرایی کنند.


ایســـــــــــنا/ فــــــــــــــــــرایند پیش‌فــــــــــروش بلیــــــــت قطارهای مسافری آغاز شد.
منوچهر صفری، مدیرکل راه‌آهـــــــــــن شمال‌غرب اظهارداشت: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا ۱۵ تیرماه از ۲۸ خرداد ماه آغاز شده است.


ایســـــــــنا/ سه خدمــــت از طب ایرانــــــــــی بیمه می‌شود.
نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: طبق مصوبه هیأت دولت به منظور کاهش پرداخت از جیب مردم حداقل سه خدمت حوزه طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد.


ایسنا/ دومین طرح احیای دریاچه ارومیه در آستانه افتتاح است.
محمدصادق معتمدیان، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اعلام این خبر اظهارداشت: باحمایت مالی دولت سیزدهم بویژه از محل اعتبارات سفر
رئیس جمهوری، فاز سوم تصفیه خانه ارومیه به اتمام رسیده است.


مهر/ مسافران تا ۶ ماه آینده از پایانه جدید شرق تهــــــــران جابه‌جا می‌شوند.
جلال بهرامی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: تا ۶ ماه آینده فاز اول پایانه جدید شرق تهران افتتاح خواهد شد و جابه‌جایی مسافران از پایانه جدید آغاز می‌شود.


ایرنا/سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان اســــــــــــتثنایی رایـــــــــــگان می‌شود.
حمید طریفی حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور از اول مهرماه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی رایگان می‌شود. در این زمینه شهرداری‌ها باید شرایط ایاب و ذهاب این دانش‌آموزان را فراهم کنند.


تسنیم/ امسال ایجاد ۴۰۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت هدف‌گذاری شده است.
محمـــــــــــــــــد ترکــــــــمانه، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان این خبر اعلام کرد: در سال گذشته بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری 8 هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی نزدیک به ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی