چهره‌خبر

ایرنا/ نوسازی محلات فرسوده و ناکارآمد پایتخت تسـهیل می‌شود.
سیدسعید علوی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ابلاغ ساختار سازمانی ادارات نوسازی مناطق ۲۲گانه شهر تهران خبر داد.


فارس/ هلال‌احمر همچنان در جست‌و‌جوی مفقودشدگان سیل جاده چالوس است.
ناصر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز از ادامه جست‌و‌جوها برای یافتن دو مفقود شده سیل جاده چالوس خبر داد و گفت: حجم بسیار زیاد سنگ و گل، کار را برای تیم‌های جست‌و‌جو سخت کرده است.


ایرنا/ ۹۲.۵ درصد پزشـکان نسخه الکترونیکی
تجویز می‌کنند.
مهدی رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از موفقیت در استقرار نسبی نسخه‌نویسی الکترونیکی خبر داد و گفت: ۹۲.۵ درصد پزشکان نسخه الکترونیکی تجویز می‌کنند.


تسنیم/ بنیاد ملی نخبگان از ۱۵۰ مدرسه مستعدپرور در مناطق کم‌برخوردار حمایت می‌کند.
ناصر باقری‌مقدم، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: در سال‌ جاری برای اولین‌بار 150 مدرسه مستعدپرور در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه و حمایت ویژه بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.


ایرنا/ ۱۱ هزار کارگاه در طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند.
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای از زمان آغاز این طرح در ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: از زمان صدور بخشنامه تاکنون حدود ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.

 


هشدار باد شدید در ۱۰ استان
سازمان هواشناسی در ۲ هشدار سطح زرد برای مخاطرات تقویت فعالیت سامانه بارشی در شمال ‌غربی کشور و همزمان افزایش سرعت وزش باد در شرق و جنوب کشور، اطلاع‌رسانی کرد.
به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی بویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب تا پایان امروز خبرداد. برای امروز دوشنبه در دامنه و ارتفاعات گیلان، مازندران، غرب گلستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، شمال ‌‎شرق آذربایجان‌ شرقی و نیمه شمالی اردبیل، رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید، احتمال گرد و خاک و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی همچنین از وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خیزش و نفوذ گرد و خاک خبر داده است.
برای فردا سه‌شنبه در ایلام، خوزستان، خراسان‌ رضوی، خراسان‌ جنوبی و شرق سمنان، احتمال خیزش شدید گرد و خاک وجود دارد. هواشناسی برای روز چهارشنبه در ایلام، خوزستان، شرق سمنان و اصفهان همین شرایط آب و هوایی را پیش‌بینی کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی