قتـل ، 3 مـاه بعـد از آزادی

گروه حوادث/ مرد جوان که سه ماه پس از آزادی از زندان مرتکب قتل شده، در حالی منکر جنایت است که تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه قتل را ثبت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، شنبه 23 اردیبهشت گزارش مرگ مرد جوانی به بازپرس محمدجواد شفیعی ارائه و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد .
برادر مقتول گفت: برادرم مدیر یک آژانس هواپیمایی بود و در ساختمانی زندگی می‌کرد که یکی از همسایه‌ها به نام حجت مزاحمت زیادی برای سایر ساکنان ایجاد کرده بود. روز حادثه جلوی در خانه با هم دعوایشان شد در این میان سه نفر سوار بر موتورسیکلت از آنجا رد می‌شدند که به برادرم و حجت تذکر می‌دهند که چرا در خیابان سر و صدا راه انداخته‌اید. بعد سر همین موضوع با برادرم و حجت درگیر شده و برادرم را با چاقو زدند و فرار کردند.
در ادامه کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداخته و تصاویر مردان خشن به دست آمد و پلیس دو متهم را دستگیر کرد اما نفر سوم به نام بهنام فراری بود تا اینکه وی نیز دستگیر شد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد بهنام سه ماه قبل و بعد از 7 سال حبس از زندان آزاد شده اما بعد از آزادی به جرایم خود ادامه داده و این بار به خاطر کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس یکی از شهرستان‌ها بوده است.
بهنام در بازجویی‌ها منکر جنایت شد اما این در حالی بود که در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، مشخص شد که بهنام ضربه را به مقتول زده است.
به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران سه متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی