چهره‌خبر

میراث آریا/ تورهای گردشگری در قالب اردوهای دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر، اظهار داشت: اولویت ما بازسازی و تعمیرات بسیاری از اردوگاه‌ها‌ست و برنامه‌ریزی جدی به منظور برگزاری اردوها و سفرهای تابستانی انجام شده است‌.


ایسنا / تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه‌ ۹ میلیون نفر از مشاغل رسمی و غیررسمی اعلام آمادگی کرد.
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تلاش‌های فراوان انجام شده برای تکمیل پوشش بیمه‌های اجتماعی، هنوز در مجموعه شاغلان کشور بیش از ۵ میلیون نفر و با لحاظ مشاغل غیررسمی، بیش از ۹ میلیون نفر را می‌توانیم تحت پوشش بیمه قرار دهیم. توسعه پوشش بیمه و افزایش بیمه‌شدگان، می‌تواند پاسخی مناسب برای مشکل منابع نقدی و تضمینی برای استمرار خدمات باشد.
 

ایرنا / ۶۰۰ کودک تحت سرپرستی بهزیستی در نخستین اردوی «یه قاچ هندوانه» شرکت می‌کنند.
سعید بابایی، مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از برگزاری اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان «یه قاچ هندوانه» برای ۶۰۰ فرزند دختر و پسر تحت پوشش در رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، مهارت‌افزایی و آشنایی با فرهنگ سنت‌ها، اقوام و جاذبه‌های گردشگری خبر داد.
 

تسنیم / طرح «نفس» برای جلوگیری از سقط جنین در سراسر کشور اجرا می‌شود.
حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار داشت: طرح نجات فرزندان سقط که به‌عنوان طرح «نفس» نامگذاری شده است، با هدف کاهش آمار سقط جنین در کشور اجرا می‌شود.
 

ایسنا/ تشکیل سازمان گردشگری شهرداری تهران تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌‌شود.
نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد که بر اساس احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران، شهرداری باید لایحه خود در خصوص تأسیس سازمان گردشگری شهرداری تهران را به شورای شهر ارائه کند و شورای شهر نیز تا پایان سال فرصت دارد که این لایحه را بررسی کند.
 
 
ایسنا/ هیچ تماسی از سوی شهروندان برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب بی‌پاسخ نمی‌ماند.
رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توضیح داد: در این خصوص، چندین اکیپ شناسایی داریم که در قالب گشت‌های میدانی و به‌صورت حضوری سگ‌ها را شناسایی می‌کنند. بخشی از شناسایی‌های ما از این طریق و بخشی دیگر از طریق پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ است. براساس درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی، گشت‌ها به نقاط اعلامی اعزام می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی