چهره‌خبر

ایسنا/ ثبت‌نام «وام قرض‌الحسنه» ۲۰ میلیونی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آغاز شد.
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از امروز (شنبه ۲۷ خردادماه) خبر داد و گفت: در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود.


ایسنا/ ۹۰۰ مدرسه اتاقکی کشور به فضای استاندارد آموزشی تبدیل می‌شود.
مجید عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۳ مدرسه کانکسی (اتاقکی) در کشور وجود دارد، گفت: امسال از این تعداد ۹۰۰ کانکس جمع‌آوری و فضای استاندارد آموزشی برای آنان ایجاد می‌شود.


ایرنا/ دولت پروژه‌های بزرگی برای روان‌سازی ترافیک البرز تعریف کرده است .
رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اهمیت ترافیکی و ترانزیتی این استان اعلام کرد: پروژه‌های بزرگی برای روان‌سازی این استان به عنوان شاهراه ارتباطی ایران در دولت سیزدهم تعریف شده است.


فارس / رهاسازی ۵۰۰ هزار قطعه بچه‌ماهی به منظور احیای ذخایر ماهیان تالابی در تالاب بین‌المللی شادگان آغاز شد.
جمال صالح‌زاده، فرماندار شادگان گفت: به‌منظور احیای مجدد ذخایر ماهیان تالابی، رهاسازی بچه‌ماهی در تالاب بین‌المللی شادگان آغاز شده و به‌مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.


ایرنا / سیل، ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرستان سوادکوه خسارت زد.
رمضان غلامی، فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از کانون‌های اصلی سیلاب‌های هفته گذشته مازندران بود، اعلام کرد: در برآوردهای اولیه میزان خسارت‌های وارده به شهرستان ۸۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شد.


تسنیم/ ۱۰۰ درصد پهنه استان سمنان را خشکسالی فراگرفته‌ است.
ایرج مصطفوی، مدیرکل هواشناسی سمنان اظهار داشت: ۱۰۰ درصد پهنه این استان را در شرایط کنونی خشکسالی فرا گرفته و سمنان جزو سه استان دارای شدیدترین وضعیت خشکسالی در کشور است.


ایسنا/ ۲ هزار هکتار از بافت شهرهای استان کرمانشاه فرسوده است.
مجید روستا، عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: ۴۵۰ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه در ۲ هزار هکتار بافت شهری فرسوده و حاشیه‌نشین زندگی می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی