چهره‌خبر

ایسنا/ 22 هزار دبیر جدید به کمک چرخه آموزشی کشور می‌آیند.
رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دبیری از هفته آینده خبر داد و گفت: آزمون استخدامی دبیری برای استخدام 22 هزار دبیر 12 مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.


تسنیم/ تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت مستقر شد.
عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد: پیرو مشکل پیش آمده در خصوص محدودیت آبرسانی در برخی از محلات شهر تهران با هماهنگی شهرداران شب نواحی تانکرهای ویژه آبرسانی در میادین و معابر سطح منطقه مستقر شده تا نیازهای ضروری شهروندان در این خصوص تأمین شود.


ایسنا/ برای اولین بار تسهیلات اشتغال به اعضای درجه یک خانواده معلولان اعطا می‌شود.
علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص تسهیلات اشتغال افراد دارای معلولیت اظهارداشت: برای اولین بار و با تلاش سازمان بهزیستی، از محل تبصره ماده ۱۶ تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار نفر از اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت که توان کار کردن نداشته‌اند، اعطا شده است.


ایرنا/ دستورالعمل مقابله با عوارض پساکـــــــــوویــد بــــــه مراکــــــــــز درمـــــــــــانی و دانشــــــــــــــگاه‌هـــای علــــوم پزشکی ابلاغ می‌شود.
حمیدرضا جماعت، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: کمیته علمی کشوری کرونا از سال قبل، پروتکل مقابله با عوارض دوران پساکووید را تهیه و به معاونت درمان ارائه کرده است که پس از تأیید این معاونت، به مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.


ایرنــــــا/ بیــــــــش از ۲ میلیون درخت در هرمزگان کاشته شد.
مهدی دوستی، استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود ۲ میلیون اصله درخت در استان تولید و کاشته شده و امسال نیز کاشت بیش از سه میلیون درخت دیگر انجام خواهد شد.


مهر/ دومین بره آهو در دشت مغان در ۱۰ روز اخیر متولد شد.
حسن قاسم‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تولد دومین بره آهو طی ۱۰ روز اخیر در طبیعت و فضای آزاد زیستگاهی دشت مغان خبر داد.

جستجو
آرشیو تاریخی