چهره‌خبر

ایسنا/ وضعیت ذخایر خونی پایتخت در شرایط خوبی قرار دارد.
سیدمنتظر شبر، مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: در حال حاضر ذخایر مطلوب است اما از آنجایی که  در این فصل سال اعمال جراحی بویژه در استان تهران به دلیل وجود مراکز ارجاعی افزایش می یابد، از مردم می‌خواهیم همچنان اهدای خون را جدی بگیرند.


ایــــــــــرنــــــــــا/ زنـــــــــــــــگ خطـــــــــــــــــر فرسودگی بیمارستان‌های شیراز به صدا درآمده است.
سیدابوالفضل هاشمی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۵ بیمارستان در شیراز وجود دارد که تنها ۲ مرکز از این تعداد، سازه جدید دارد و طی ۶ تا ۷ سال اخیر ساخته شده و سازه بقیه بیمارستان‌های این کلانشهر بین ۵۰ تا ۸۰ سال قدمت دارد.


تسنیم / 300 دستگاه موتورسیکلت برای اورژانس کشور خریداری شد.
جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: به‌ منظور بهبود خدمات‌رسانی به مردم، ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای مراکز اورژانس خریداری و تجهیز شد.


ایرنا/ بیش از 40 هزار بیمار مبتلا به اوتیسم در کشور شناسایی شده‌اند.
سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم از شناسایی ۴۰ هزار مبتلا به اوتیسم در کشور خبر داد و گفت: خانواده‌ها ماهیانه باید ۱۰ میلیون تومان برای طیف متوسط و شدید اوتیسم هزینه کنند.


ایرنا /۷۰ هزار میلیارد تومان در مناطق محروم کشور سرمایه‌گذاری شد.
 عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای  محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت مستقیم انجام شده است.


مهر/ تکثیر گوزن‌های زرد و قرمز به عنوان جانـــــــوران در خـــــــــطر انقراض  در مازندران  موفقیت‌آمیز بوده است.
عطاء‌الله کاویانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تأکید کرد:  در یکسال اخیر ۲۰ رأس گوزن زرد و قرمز از مازندران به یزد، ‌ آذربایجان غربی و لرستان ارسال شده است.


ایسنا/بازنگری قانون مدیـــــریــــت پســـــــماند
در دستور کار دولت سیزدهم
مهدی خادم ثامنی، مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دولت سیزدهم بازنگری قانون مدیریت پسماند با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس با نظر همه دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی