حادثه در حادثه

شوخی مرگبار سرباز راهور
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از مرگ سرباز وظیفه پلیس راهور استان به دلیل شوخی با سلاح کلاشنیکف خبر داد.
سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: در پی اعلام پلیس راهور استان مبنی بر مرگ سرباز وظیفه هنگام نگهبانی، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و بازرسی راهور استان قرار گرفت.وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی و مشاهدات دوربین‌های مداربسته و شاهدان عینی مشخص شد که یکی از سربازان هنگام نگهبانی  به شوخی اسلحه را سمت دوستش گرفته که با شلیک گلوله سرباز ۱۹ ساله جان باخت. وی تصریح کرد: سرباز دیگر که ۲۰ سال سن دارد هم اکنون تحت بازداشت است.


اعلام آمادگی هلال‌احمر
برای ‌ارسال کمک‌ به اوکراین

رئیس جمعیت هلال‌احمر در نامه‌ای رسمی‌به رئیس صلیب سرخ اوکراین، با اشاره به حادثه تخریب سد کاخوفکا در جنوب این کشور و بروز خسارات انسانی و زیست محیطی بسیار ، برای اعزام تیم‌های امدادی و ارسال کمک‌های بشردوستانه به اوکراین اعلام آمادگی کرد.
روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد، سد نووا کاخوفکا، که در دوران اتحاد شوروی ساخته شده بود، و آب نیروگاه هسته‌ای شبه جزیره کریمه را تأمین می‌کرد، منفجر شد.


دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر فوتبال
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبر داد.
به گزارش دادگستری خوزستان، رحمان بن‌سعید گفت: بامداد چهارشنبه دهم خرداد امسال یک فقره تیراندازی توسط 2 نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان صورت گرفت که طی آن چهار نفر زخمی شدند و یکی از آنها که لیدر تیم نفت مسجدسلیمان بود به علت شدت جراحات وارده درگذشت.وی افزود: باتوجه به نزاع صورت گرفته در یک شب قبل از این حادثه، 2  متهم دستگیر شدند که با انجام تحقیقات از آنان، عوامل اصلی این قتل شناسایی و یک نفر از آنان که راننده موتورسیکلت بود، دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها انگیزه‌شان از تیراندازی را اقدام تلافی‌جویانه عنوان کرد.بن‌سعید گفت: متهم اصلی پرونده متواری است.


مرگ 4 دانشجوی پزشکی
 در واژگونی خودرو
4 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر اثر سانحه رانندگی در محور استان فارس جان خود را از دست دادند.سیدمجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: 5 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر سوار بر یک خودرو پژو پارس بودند که در محور استان فارس به سبب انحراف و بی توجهی به جلو و برخورد با دهانه پل خودرو واژگون شد و 4 نفر در دم جان باختند.وی اضافه کرد: یکی از این دانشجویان با شرایط عمومی خوب در بیمارستان کازرون بستری شد.این حادثه رانندگی ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه در مسیر قائمیه نرسیده به تنگ بوالحیات استان فارس رخ داد.

جستجو
آرشیو تاریخی