چهره‌خبر

فارس/ داروهای بلااستفاده در تهران جمع‌آوری می‌شود.
سیدحیدر محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از آغاز دومین پویش «دارو زباله نیست» خبر داد و گفت: داروهای بلااستفاده برای حفظ محیط زیست، با همکاری ۱۵۸ داروخانه منتخب در تهران جمع‌آوری می‌شود.


ایرنا / مصرف داروهای آنتی بیوتیک در کشور بیش از استاندارد است.
یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از مصرف بالای داروهای آنتی بیوتیک در کشور خبر داد و گفت: اکنون میانگین تعداد اقلام دارویی موجود در یک نسخه در کشور ما ۳.۶ یا ۴.۱ قلم دارو است که باید به آن توجه شود.


ایرنا/ 7 شهرستان استان گلستان صاحب مدرسه ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم می‌شوند.
وحید فراهی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: عملیات اجرایی ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم ساکن در هفت شهرستان شرق استان گلستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهر گنبدکاووس آغاز شد.


ایسنا/ معتادان «خودمعرف» رایگان درمان می‌شوند.
احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از رایگان بودن هزینه درمان برای معتادانی که به شکل «خود معرف» به مراکز این سازمان مراجعه می‌کنند، خبر داد.


تسنیم/ غرفه‌ها و ون‌کافه‌های خیابان سی تیر تهران پس از گذشت ۱۰ سال ساماندهی می‌شود.
سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اظهارداشت: در این بازطراحی و ساماندهی به موضوعات مختلفی از جمله شرایط حضور خانواده‌ها و تردد مناسب خودروها در خیابان سی تیر توجه شده است.


خبرگزاری صداوسیما/ نخستین مرکز اجرایی حمایت از پرندگان شهری ایران در مشهد به بهره‌برداری رسید.
علی نجفی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تنها طرح جامع سایت پرنده‌نگری کشور با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال در فضایی به وسعت حدود ۳۰۰ مترمربع در مشهد به بهره‌برداری رسید.


ایرنا/ قاچاق حیات وحش تنوع زیستی کشور را تهدید می‌کند.
حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: ورود و خروج حیات وحش به صورت قاچاق در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است.

جستجو
آرشیو تاریخی