هشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدار

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره معامله ارز به شهروندان هشدار داد:‌ متأسفانه پرونده‌هایی داشتیم که افراد اقدام به خرید ارز از دلال‌ها و مراکز غیرمجاز کرده و مقادیر زیادی ارز را تحویل گرفته و دقایقی بعد نیز مورد سرقت واقع شده‌اند.
 در مواردی حتی سارقان از همان ابتدا فرد خریدار را تحت نظر داشتند. به همین دلیل نیز تأکید پلیس این است شهروندانی که قصد انجام معاملات ارز را دارند، حتماً به صرافی‌های مجاز مراجعه کرده و تا جای ممکن آن را از طریق حواله انجام دهند چرا که حواله امکان سرقت و هر نوع سوءاستفاده را سلب می‌کند.
وی با بیان اینکه معامله از طریق حواله خطری برای مردم از بابت سرقت و... ندارد، افزود: همچنین آن دسته از افرادی هم که قصد سفر دارند و باید ارز را به شکل فیزیکی در اختیار داشته باشند، باید ارز مورد نیاز خود را از صرافی‌های داخل فرودگاه‌ها دریافت کنند.
 همکاران من در پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مربوط به برخورد با دلالان و سوداگران فعال هستند و اقدامات زیادی هم انجام دادند، ما هم در مجموعه پلیس آگاهی به صورت نامحسوس و محسوس نظارت‌هایی را برای برخورد با قاپ‌زن‌ها، سارقان، کیف‌قاپ‌ها و... داریم.
جستجو
آرشیو تاریخی