چهره‌خبر

ایرنا / سازمان بازرسی کل کشور خواستار تسریع در ایمن‌سازی بازار تهران شد.
محمدمهدی بلندیان، معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به مسئولان ذیربط با توجه به وضعیت بازار تهران از منظر فرسودگی و پایین بودن ایمنی ساختمان‌ها همچنین مالکیت‌های متعدد املاک آن‌ که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادها است؛ خواستار تسریع در ایمن‌سازی این بازار شد.


ایسنا/ رهاسازی سوخت قاچاق در تالاب‌های هرمزگان ضربات جبران‌ناپذیری به محیط زیست استان زده است.
حبیب‌مسیحی تازیانی، مدیرکل حفاظت
محیط زیست هرمزگان با تأکید بر اینکه در تالاب شورشیرین میناب بیشترین آلودگی نفتی از قاچاق سوخت به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد:  این موضوع به درختان حرا و ذخیرگاه‌های جنگلی استان آسیب جدی وارد کرده  و رفع آن  نیاز به عزم ملی و استانی دارد.


ایرنا/ فعالیت اصلی آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال، برنامه‌ریزی و اقدام به‌منظور تحقق فرهنگ اقتصادی، کار، درآمد حلال و بهره‌وری برای دانش‌آموزان است.
محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: خروجی برنامه‌ها باید در مدارس به ویژه مدارس عادی دولتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود، نمایان شود و شاهد تحول و بهبود فرایندها و فعالیت‌ها در مدرسه باشیم.


تسنیم/ سازمان نوسازی مدارس کشور از بین مهندسان نخبه مشمول، ۲۱۰ سرباز امریه جذب می‌کند.
صفرعلی یازرلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس گفت: براساس مجوز صادر شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سرباز امریه قرار است از ظرفیت علمی و فنی سربازان برای جهاد و تحقق امر مدرسه سازی استفاده شود.


ایسنا/ عملیات حفاری خط ۱۰ متروی پایتخت تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود.
محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد: برای اجرای عملیات حفاری خط ۱۰ مترو تهران قرارداد ۴۰ هزار میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم منعقد شده و این طرح از تیرماه آغاز می‌شود.

فارس/ میزان تنبلی چشم کودکان درایران پایین‌تر از متوسط آمار جهانی است.
مرتضی غفاریان، بازرس انجمن علمی اپتومتری ایران گفت: اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان زیر سن مدرسه، باعث شده آمار تنبلی چشم در کشور ما از متوسط آمار جهانی پایین‌تر باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی