مرد بدبین همسرش را با خانه آتش زد

مرد جوان وقتی متوجه شد که همسر صیغه‌ای‌اش حاضر به ادامه زندگی مشترک نیست در اقدامی هولناک او و خانه‌اش را به آتش کشید.
به گزارش خبرنگار «ایران»، رسیدگی به این پرونده از شهریور سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به نام مریم که با دست و صورت باندپیچی شده به اداره پلیس رفته بود، آغاز شد. وی درباره علت شکایتش گفت: مدتی قبل به عقد موقت مردی درآمدم اما خیلی زود دریافتم او خیلی بدبین است. یک روز ظرف اسیدی را زیر پای پسرم گذاشت و از من خواست تا به رابطه داشتن با افراد دیگر اعتراف کنم وگرنه پسرم را با اسید می‌سوزاند، من هم از ترسم اعتراف کردم. بعد از آن می‌خواستم صیغه‌ام را فسخ کنم که او فهمید و با یک گالن بنزین وارد خانه‌ام شد و پس از پاشیدن بنزین روی وسایل خانه‌ام پسرم را از خانه بیرون انداخت و فندکش را روشن کرد و من و خانه‌ام را آتش زد و بعد هم بلافاصله فرار کرد. من هم پتویی دور خودم پیچیدم و از آتش فرار کردم، با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شدم و به طور معجزه‌آسایی زنده ماندم.
پس از اظهارات شاکی، پلیس مرد جوان را بازداشت کرد، اما متهم در مقابل اظهارات مریم گفت: من مدتی قبل مریم را به عنوان مسافر سوار ماشینم کردم و وقتی با او هم‌کلام شدم فهمیدم که زندگی خوبی ندارد به همین خاطر از روی ترحم صیغه‌اش کردم و برایش خانه‌ای گرفتم. اما بعد از یک ماه فهمیدم بچه دارد، او تا می‌توانست از من سوء‌استفاده کرد من هم تصمیم گرفتم او را رها کنم، اما تهدیدم کرد اگر صیغه را تمدید نکنم فیلم‌هایی را که از من دارد منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. من هم از ترس آبرویم به او باج می‌دادم. بعد هم زندگی‌ام را به آتش کشید و حالا هم به دروغ از من شکایت کرده است.
به دنبال اظهارات متهم، تحقیقات درباره صحت موضوع به جریان افتاد و مأموران دریافتند وی دروغ می‌گوید و نصاب کولر است و با خانواده مریم ارتباط خانوادگی داشته و از این طریق با او آشنا شده، اما چون مریم دیگر تمایلی به ادامه زندگی با او نداشته اقدام به آتش زدن خانه و سوزاندن وی کرده است.
به این ترتیب متهم ناچار به اعتراف شد و به اتهام ایراد صدمه بدنی، ضرب و جرح و تحریق عمدی و شروع به قتل، کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌زودی محاکمه شود.
جستجو
آرشیو تاریخی