چهره‌خبر

بازار تهران باید بازسازی و ایمن شود
ایرنا/ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بازسازی و ارتقای سطح ایمنی بازار تهران پس از ۲۰ سال ضروری است و باید طراحی‌های بهتری در این خصوص اجرا شود تا به استانداردهای لازم ارتقا یابد.


تدوین پیش‌نویس سند توسعه گردشگری تالاب شادگان
فارس/ داوود میرشکار، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تدوین سند گردشگری تالاب شادگان خاطرنشان کرد: پیش‌نویس این سند تدوین شده است. تصویب و اجرای این سند حفظ طبیعت، توسعه گردشگری و تقویت معیشت مردم منطقه را درپی خواهد داشت.


شناسایی ۹۵ هزار مبتلا به MS
در کشور
ایسنا/ امیرحسام علیرضایی، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۹۵ هزار مبتلا به MS در کشور، گفت: در حال حاضر بیشترین رجیستری بیماری MS در استان‌های اصفهان، شیراز و تهران است.


افزایش ۱۰ برابری ابتلا به مالاریا
مهر/ فیض‌الرحمن رسولی‌زاده، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر از افزایش بیش‌از ۱۰ برابری مبتلایان به مالاریا در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: ترددهای غیرمجاز، عامل اصلی افزایش این بیماری است.


طرح چرای دام و شتر
در منطقه تالاب صالحیه ارائه شود
ایرنا/ علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: باید بر اساس طرح جامع تهیه شده درباره چرای دام و شتر در منطقه تالاب صالحیه، سازمان امور عشایر، سازمان منابع طبیعی و وزارت جهاد کشاورزی باید در مدت ۲ هفته، طرح خود را در این زمینه ارائه کنند.


ثبت مجدد حضور یوزپلنگ
در پناهگاه حیات‌وحش میاندشت
خبرگزاری صدا و سیما/ رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از ثبت مجدد حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات‌وحش میاندشت این استان طی یک هفته اخیر خبر داد.

جستجو
آرشیو تاریخی