اعتراف به قتل زن و شوهر دکتر پس از 11 روز

گروه حوادث/ مرد میانسال که همراه پسرش به اتهام معاونت در قتل یک زوج دکتر بازداشت شده بود پس از 11 روز به قتل وی اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از 14 اردیبهشت امسال و با شکایت مرد جوانی در خصوص ناپدید شدن دایی‌اش به نام دکتر ضیایی و همسرش آغاز شد. در ادامه، مرد جوانی که با سند‌سازی خانه 170 میلیارد تومانی دکتر را خریده بود، بازداشت شد، اما وی گفت به دستور مرد جوانی به نام سروش این خرید را انجام داده است. در ادامه نیز مردی به نام هاشم و پسرش سوار بر خودروی سانتافه دکتر دستگیر شدند. پسر جوان در تحقیقات گفت: این خودرو را مردی به نام سروش در ازای چند سکه قدیمی که به او فروخته بودیم به ما داد.در ادامه سروش دستگیر شد اما او گفت این پدر و پسر قاتل دکتر و همسرش هستند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت سرانجام جسد دکتر و همسرش در بیابان‌های اطراف تهران پیدا شد و پس از 11 روز هاشم به قتل اعتراف کرد و گفت: قتل را به دستور سروش انجام دادم، سه روز قبل از این جنایت، اسلحه و فشنگ‌ها را از سروش گرفتم. برای تمرین به بیابان‌های اطراف تهران رفتیم و در آنجا چندین بار تمرین تیراندازی کردیم. روز حادثه با نقشه‌ای که سروش تعیین کرده بود، من اسلحه به دست در سرویس بهداشتی داخل زیرزمین منتظر ماندم.او ادامه داد: سروش به این بهانه که زیرزمین را بازسازی کرده دکتر و همسرش را به زیرزمین کشاند و در پاگرد پله، من از سرویس بهداشتی بیرون آمدم و ابتدا یک تیر به همسر دکتر زدم و بعد هم به دکتر شلیک کردم. بعد از جنایت، پسرم آمد و با کمک او اجساد را بسته‌بندی کرده و داخل صندوق خودروی سانتافه دکتر انداختیم.
با اعتراف هاشم به جنایت، راز هویت عامل اصلی قتل برملا شد و تحقیقات در این زمینه به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی