سیاسی

قالیباف:
برخی نقاط ضعف‌ها بر عملکرد مجلس سایه انداخته‌ است
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نقاط ضعف و حاشیه‌سازی‌ها بر برآیند کلی عملکرد مجلس سایه انداخته است، گفت: این‌ موارد امکان قضاوت در خصوص فعالیت‌های انجام شده را در اذهان عمومی تحت‌الشعاع قرار داده است.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با تأکید رهبر معظم انقلاب بر رفع نقاط ضعف در سال پایانی مجلس گفت: این امر وظیفه‌ای سنگین بر دوش ما برای رفع کاستی‌ها قرار می‌دهد تا بتوانیم با دیدی جامع و واقع‌بینانه و همزمان به قوت‌ها و ضعف‌ها، قضاوتی دقیق و منصفانه از عملکرد مجلس ارائه کنیم.
رئیس قوه مقننه یادآور شد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که پایان این دوره‌ مجلس، جامعه بخصوص نیروهای انقلابی به کارآمد بودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته و از عملکرد برجسته‌ آن در مقایسه با سایر مجالس مطلع باشند.
 

بیانیه ۲۵۰ نماینده خطاب به رهبر معظم انقلاب: خلأ و قصورها را جبران می‌کنیم
۲۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته با اشاره به تلاش برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با وکلای ملت، تأکید کردند: خلأها و قصورهایی را که تاکنون در کار وجود داشته جبران می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: لطف حضرتعالی به فرزندان خود در خانه ملت و اعطای دیگر باره مدال انقلابی به مجلس یازدهم و سایر اوصافی که بزرگوارانه و کریمانه به سربازان ناقابل خود اعطا فرمودید ما را در سال آخر مجلس یازدهم مصمم‌تر از روز اول تشکیل مجلس گرداند تا کارهای بزرگی که در مقابلمان قرار دارد را به نحو احسن به اتمام برسانیم و خلأها و قصورهایی که تاکنون در کار وجود داشته را جبران کنیم.


زادروز شهید سلیمانی
در تقویم رسمی کشور به نام
«روز قهرمان ملی» نامگذاری شد
رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی از تصویب و نامگذاری ۲۰ اسفند، زادروز شهید سلیمانی به نام «روز قهرمان ملی» در تقویم رسمی کشور خبر داد.
به گزارش فارس، سید مجتبی محفوظی درباره نامگذاری ۲۰ اسفندماه زادروز شهید سلیمانی به نام «روز قهرمان ملی» گفت:سرمایه ملی یک جامعه، فقط در و دیوار یک ساختمانی که اسمش میراث فرهنگی است نیست، بلکه همان نیروهای انسانی است که آنها را به‌عنوان مفاخر ملی می‌شناسیم.
 

محدودیتی در صادرات و واردات تجهیزات نظامی نداریم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:به هر کشوری که در راستای منافع، امنیت و حفظ صلح بین‌المللی قدم بردارد، کمک می‌کنیم.
به گزارش تسنیم، امیر‌محمدرضا آشتیانی درباره همکاری‌های نظامی و دفاعی ایران با ونزوئلا و احتمال صادرات تجهیزات ایرانی به این کشور، اظهار داشت:هیچ محدودیتی برای در اختیار قرار دادن تجهیزات به کشورها نداریم و با همه کشورها در ارتباط هستیم و این ارتباط را با اقتدار ادامه می‌دهیم و هر کشوری به منافع، امنیت و حفظ صلح بین‌المللی متعهد باشد و به امنیت مشترک جهانی فکر کند، حتماً به او کمک می‌کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی