امین طاهری: جام تختی بهترین انتخابی تیم ملی در چند سال اخیر بود

امین طاهری پس از کسب نشان برنز مسابقات بین‌المللی جام تختی گفت: «من اصلاً دنبال حواشی نبودم بلکه تلاش داشتم تا احقاق حق کنیم. من ۹ بر صفر جلو بودم و یک فن چهار امتیازی را نیز روی حریف پیاده کردم اما داوران این فن را ندیدند زیرا اگر امتیاز آن به من داده می‌شد با امتیاز عالی پیروز می‌شدم. من نمی‌خواهم قوانین را یادآور شوم چون داوران بهتر می‌دانند اما به‌دنبال کشتی خودم و پیروزی در جام تختی بودم.»
طاهری در پاسخ به این سؤال که چرا پس از تغییر نام فرد پیروز به یکباره درگیری از سوی فردین معصومی با هیأت داوران به وجود آمد، توضیح داد: «من در جریان اعتراض و درگیری معصومی نبودم اما شنیدم که او به داوری مسابقات اعتراض داشته است. پژمان درستکار پس از آن اتفاقات من را دید و گفت که داد و بیداد نکنم و من حرف سرمربی تیم ملی را گوش کردم.»
دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا همچنین به سطح بالای جام تختی و رقابت فشرده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز اشاره کرد و در این باره توضیح داد: «هر چند که مشکلاتی در نحوه داوری وجود داشت ولی این رویداد در بالاترین سطح خود برگزار شد. باید بگویم که رقابت در این وزن، بهترین پیکار چند سال اخیر انتخابی تیم ملی کشتی بود.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی