چهره‌خبر

درمانگاه هلال احمر در مدینه آماده ارائه خدمات به حجاج ایرانی
ایسنا/ سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ۴۰ تن داروی ارسالی از ایران به مدینه رسیده و از امروز(پنجشنبه) درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر آماده ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به زائران است.


سربازان دارای سه فرزند معاف می‌شوند
ایرنا/ سردار تقی‌ مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.


اجرای بیمه زنان روستایی از تیرماه
فارس/ بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار داشت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار مادر روستایی خانه‌دار غیرشاغل دارای سه فرزند در کشور، از تیرماه به‌صورت رایگان بیمه می شوند.


انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن تهران
ایرنا/ غلام‌عباس ترکی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: پرونده قضایی برای هر یک از ساختمان‌های ناایمن در دادستانی تهران تشکیل شده و از این پس انتشار اسامی این ساختمان‌ها از نظر دادستانی منع قانونی ندارد.


محرومیت‌زدایی ‌حوزه آب
در سطح کشور آغاز شد‌
باشگاه خبرنگاران/ مهدی خان‌احمدی، معاون مرکزی جهاد آبرسانی وزارت نیرو و مشاور وزیر نیرو ‌از آغاز و اجرایی شدن سند محرومیت‌زدایی در حوزه آب خبر داد.


افزایش چشمگیر مصرف آب در پایتخت
شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: میانگین مصرف لحظه‌ای آب در روزهای اخیر در تهران از ۳۵ هزار لیتر به ۴۰ هزار لیتر افزایش داشته و مصرف شبانه‌روز مصرف آب در تهران به رقم 3 میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر رسیده است.
به گزارش مهر، همزمان با افزایش نسبی دمای هوا در روزهای اخیر و وارد مدار شدن کولرهای آبی، مصرف آب در پایتخت روند افزایشی یافته و این روند در روزهای منتهی به پایان هفته چشمگیرتر بوده است. این در حالی است که مجموع حجم ذخایر سدهای تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ میلیون مترمکعب کاهش دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی