اسدی: قرار نبود این سفر رسانه‌ای شود

بعد از اینکه یک ماه قبل خبر از شکایت یکی از کاندیداها به دیوان عدالت اداری و رأی بدوی این دیوان مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری منتشر شد، شائبه اشکال در انتخابات بواسطه عدم ثبت اسم رئیس و دبیر فدراسیون در سایت فدراسیون جهانی طرح مسأله اشکال در انتخابات را قوت بخشید.
 روز گذشته خبر آمد که رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه عطاالهی دبیر و وفایی سخنگوی فدراسیون در سکوت خبری راهی سوئیس مقر اتحادیه جهانی شده‌اند تا در راستای حل این مشکلات مذاکره کنند.
رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن تکذیب سفر خود و همراهانش به سوئیس گفت:«این سفر هیچ ربطی به اتحادیه جهانی و انتخابات برگزار شده ندارد و اصلاً نیازی به رسانه‌ای شدن آن نبود. این سفر بنا بر هماهنگی یکی از اعضای اصلی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و برای جذب حامی مالی و تأمین تجهیزات دوچرخه سواری صورت گرفته است.»
 او ادامه داد:«این مسئول در کشور ایتالیا ساکن است و من و آقای عطاالهی هم اکنون همراه ایشان در کشور فرانسه به سر می‌بریم و یکی دو روز آینده به تهران باز می‌گردیم. اصلاً قرار بر این نبود که این سفر رسانه‌ای شود چرا که به نوعی به دعوت این مقام آسیایی برای مذاکره با یک حامی مالی به اینجا آمده‌ایم و اصلاً نمی‌دانیم آیا مذاکرات ما برای تأمین تجهیزات به نتیجه می‌رسد یا خیر.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی