نایسیکل‌ به‌جای بایسیکل

کانسپتی از دوچرخه‌های الکترونیکی

آرزوکیهان/ دوچرخه مفهومی الکترونیکی «ای بایک» از برند «نایسیکل» کانسپت جدیدی است که از بهترین اجزای موجود در بازار طراحی شده است. nCycle که به عنوان بیان نهایی زیبایی برای دوچرخه‌های الکترونیکی متولد شده است، تنها ماهیت خود وسیله نقلیه را در برمی‌گیرد و تمام عناصر اضافی را حذف می‌کند. نتیجه این رویکرد یک قاب پیوسته واحد است که دوچرخه الکترونیکی را تعریف می‌کند. هر نوآوری به اندازه خود می‌تواند در گذر زمان و در صورت تولید انبوه بر جامعه تأثیر بگذارد البته مهم است که مردم توانایی پرداخت هزینه خرید این فناوری را هم داشته باشند. «نایسیکل» یک نماد اجتماعی جدید است که درک بهتری از دوچرخه‌های الکترونیکی را به ما می‌دهد و به لطف تفکر نوآورانه، هدف تسهیل در فناوری و حفظ محیط زیست را در خود گنجانده است.

ارزش بیشتر، به‌هم‌ریختگی کمتر
در این نوع دوچرخه، تمام معایب و دردسرهایی که یک دوچرخه معمولی می‌تواند داشته باشد در نظر گرفته شده تا نقاط ضعف برطرف شود، ازجمله سنگینی، حجیم بودن و قابلیت ربوده شدن. بگذارید توضیح کامل‌تری بدهیم؛ بارها شده که سوار دوچرخه هستیم و به دیدن یک دوست رفته‌ایم تا از او کتابی بگیریم یا بسته‌ای را به او بدهیم. در چنین شرایطی ممکن است زنجیر دوچرخه پس از رکاب زدن کثیف شود یا از جایش در رفته باشد. یا نگران آن هستیم که دوچرخه را پارک کنیم و دزدی آن را ببرد. اما طراحی «نایسیکل»، «ترکیب زیبایی و دوچرخه» این نکات را در نظر گرفته است. فریب زیبایی‌شناسی حداقلی nCycle را نخورید. این کانسپت در واقع مملو از وسایل اضافی و ویژگی‌های نوآورانه است که استاندارد جدیدی را برای دوچرخه‌های الکترونیکی آینده ایجاد می‌کند. این طرح ساختار لوله‌ای کلاسیک را برای پوسته‌ای شیک‌‌تر، سبک‌تر و توخالی‌تر که از سیستم محرک الکتریکی داخلی محافظت می‌کند، دربر دارد. از این رو می‌توان گفت که دوچرخه مفهومی، هر آرزویی که برای یک دوچرخه می‌توانید داشته باشید را داراست.
«ای بایک» در طراحی خود ادغام سیستم قفل، تاشو و جمع‌وجور بودن را به یک شکل نشان می‌دهد. مکانیزم دوچرخه طوری طراحی شده که بسیار منحصربه‌فرد است و استفاده از آن به دلیل وزن کم و ایمنی و قابلیت جابه‌جایی بالا تسهیل شده است.
مستطیل «nlock» توانایی چرخش 360 درجه تا ثابت ماندن و قفل شدن را در موقعیت‌های مختلف فراهم کرده است. فناوری دیگری وجود دارد که «nfold» نام دارد و اجازه می‌دهد تا دوچرخه در چند ثانیه، تا و جمع شود. همچنین بخش «npower» با قابلیت اضافه کردن نیرو به چرخ عقب به دوچرخه‌سوار کمک می‌کند تا راحت‌تر حرکت کند. دوچرخه الکترونیکی دارای ویژگی‌های دیگری مانند باتری لیتیومی است که در آن تعبیه شده و انرژی چراغ‌های جلو و عقب را تأمین می‌کند. بلندگوهای جلو بی‌سیم است، صفحه نمایش هولوگرافیک دارد و شارژ گوشی هوشمند شما با دوچرخه به راحتی انجام خواهد شد. یک صفحه الکترونیکی که در کنار میله‌های دسته قرار دارد، به کاربر کمک می‌کند تا برنامه‌ها را از تلفن هوشمند متصل ببیند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی