آزار 2 دختـر جـوان در کلبـه چوبـی

گروه حوادث / چهار پسر شرور که به دو دختر در کلبه چوبی تعرض کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین امسال با شکایت دختر ۲۰ ساله‌ای به نام نسرین آغاز شد وی به پلیس گفت: 3 ماه قبل با پسر جوانی به نام نیما در خیابان آشنا شدم و بعد از مدتی گفت که می‌خواهد با من ازدواج کند. اوایل فروردین با هم قرار گذاشتیم تا برای گردش و تفریح به زمین کشاورزی در ورامین برویم. من هم برای آنکه تنها نباشم به اتفاق دوستم مریم به آنجا رفتم. وقتی وارد کلبه چوبی شدیم، دیدیم نیما با 3 نفر از دوستانش به نام‌های شاهین و ارسلان و سعید در کلبه هستند. بعد از دقایقی هر 4 نفر مشروب خوردند و مست کردند و بدون توجه به التماس‌های من و دوستم ما را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم تهدیدمان کردند که نباید به کسی چیزی بگوییم. دوستم از ترس ترجیح داد سکوت کند اما من شاکی هستم.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت شاکی و آزار وحشیانه متهم‌مان را تأیید کرده بود، نیما ۲۲ ساله و سه دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند اما اتهام‌شان را نپذیرفتند. در ادامه و با تکمیل تحقیقات نخستین جلسه تحقیق از نیما در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
در این جلسه شاکی به جایگاه رفت و گفت: دوستم از ترس خانواده‌اش شکایت نکرد. اما از آنجا که من بشدت آسیب دیده‌ام و این موضوع تأثیر بدی در روحیه‌ام گذاشته و به افسردگی مبتلا شده‌ام، از قضات درخواست می‌کنم تا متهمان را به اشد مجازات محکوم کنند.
سپس نیما به جایگاه رفت و گفت: من اتهام تجاوز به عنف را قبول ندارم. آن روز با دوستانم مشروب خوردیم و در حالت طبیعی نبودیم اما ارتباط‌مان با شاکی و دوستش کاملاً با رضایت آنها بود.
با اظهارات نیما، شاکی حرف‌های او را قطع کرد و گفت: او دروغ می‌گوید. آنها بی‌توجه به التماس‌هایم، من را آزار دادند.در ادامه جلسه قضات دستور دادند تا جلسه دیگری با حضور هر چهار متهم و شاکی پرونده برگزار شود.
جستجو
آرشیو تاریخی